מבקרי הבית של mako תרבות בביקורת סרטים על כל מה שחדש, שווה ומעניין בקולנוע
"סופר מריו גלקסי הסרט" בדרך לשחזר את ההצלחה
Outcome באפל TV הוא דרעק חובבני ותו לא
"פרויקט הייל מרי" מצליח גם להצחיק וגם לרגש
"קופצים בראש" הוא "אווטאר" בגרסת הילדודס
"הכלה!" לא כזה גרוע כמו שעשו ממנו
"יופי קטלני" עומד היטב במשימת הדגל שלו
"צעקה 7" מתעלם מכל מה שהסדרה בנתה עד עכשיו
הסרט של "כנופיית ברמינגהם" בנטפליקס קטן מדי
ההומור של "פיליון" מקל על הצפייה האינטנסיבית
"אנקת גבהים" מהמם ביופיו, אבל לא בתוכנו
"12 שעות באוקטובר" הוא עונש ששורף בעיניים
הצפייה ב"חשבונות שמיים" חשובה ומעוררת מחשבה
אבל "תמות, אהובי" הוא סרט עם פוטנציאל מפוספס
"הצילו" מקיים הרבה יותר ממה שהוא מבטיח
"מלאניה" בעייתי מכל כך הרבה סיבות
"28 שנה אחרי: מקדש העצמות" טוב אבל לא מצוין
אנשים שאנחנו פוגשים בחופשה" נצמד למוסכמות