מבקרי הבית של mako תרבות בביקורת סרטים על כל מה שחדש, שווה ומעניין בקולנוע
ראיון בדיוני עם גיבור "חי את הלילה" המשמים
תומר קמרלינג על הסרט המרגש שמכוון לאוסקר
ביקורת סרט: "הגיבורים של בוסטון"
ביקורת סרט: "שתיקה"
ביקורת סרט: "המייסד"
ומה חשבנו על הסרט הישראלי המוערך "תיקון"?
ביקורת סרט: "המרגל - סנודן"
ביקורת סרט: "יצורים ליליים"
ביקורת סרט: "לא פה, לא שם"
ביקורת סרט: מה חשבנו על "האיש האחרון"?
"אנשים שהם לא אני": הפריצה של הדס בן ארויה
תומר קמרלינג נפרד מהנסיכה ליאה בתחושת החמצה
האם העלילה המתוקה והפסקול המוצלח הצילו אותו?
תומר קמרלינג חוגג 70 לסטיבן ספילברג
מבחינתנו זה "מלחמת הכוכבים: הכוח מנמנם"
לו היו לו פסקול שזוכרים וכוכבים שיודעים לשיר
ולמה בכל זאת עדיין שווה לכם לצפות ב"החטאים"?