מבקרי הבית של mako תרבות בביקורת סרטים על כל מה שחדש, שווה ומעניין בקולנוע
ההפקה של "סוף טוב" דלה, אבל הסיפור מפצה עליה
אבל יש עניין בצרות הלבנות של "שקרים קטנים"
אנשים התעצבנו, אבל האלי ביילי היא ליהוק טוב
"כולם מחכים רק לי" בקושי נראה כמו סרט אמיתי
אתם תשכחו את "האימא" תוך כדי שאתם צופים בו
"טורי ולוקיטה" הוא הגרסה האפלה של אריך קסטנר
"הדרך לאילת" לא מפחד להיות ביזארי, וזה נפלא
לא, אבל "פיטר פן וונדי" דווקא לא כזה נורא
"בו מפחד" מתיש, מבולגן ולא מספיק מעניין
"רנפילד" מספק 90 דקות מהודקות של פאן מדמם
"אייר" הוא לא סרט רע. גרוע מכך - הוא סתמי
"האחים סופר מריו הסרט" כיפי, קליל ונוסטלגי
"המפלט" יעצים נשים שמרגישות לא רלוונטיות
"ולריה מתחתנת" רק נראה כמו סרט פסטיבלים
"זעם האלים" גאה להיות מטופש, צבעוני ומוגזם
אבל ג'נה אורטגה, שלא חיבבנו, מפתיעה לטובה
"קירבה": סרט בוגר ואינטנסיבי על נערים בני 12