אולמרט ולבני נגד ברק: פורום השלישיה החליט הלילה לדחות לפי שעה את הצעת צרפת להפסקת אש הומניטרית או להפוגה של יומיים. ראש הממשלה אולמרט אמר "אין משבר הומניטרי בעזה", אך לכתבנו המדיני אודי סגל נודע כי גם שרת החוץ לבני מתנגדת למהלך בשלב הזה ותומכת בהמשך המבצע. שר הביטחון אהוד ברק הציע לשקול את ההצעה הצרפתית כפי שהבטיח לשר החוץ הצרפתי ברנרד קושנר.

הלילה לאחר חצות הסתיימה ישיבת פורום 'השלישיה' - אולמרט, ברק ולבני - בה נטלו חלק גם הרמטכ"ל, ראש השב"כ וגורמים בטחוניים נוספים. בדיון נבחנו היבטים מדיניים, בטחוניים ומבצעיים של המשך מהלכי ישראל. בשל רגישות הדיון שעסק כל כולו במהלכים עתידיים בתחומים שונים והקשר הישיר שיש לנושא הדיון לחייהם של אזרחי ישראל וחיילי צה"ל, החליט אולמרט להטיל איפול מלא על תוכנו. ראש הממשלה הודיע כי לא ניתן לנהל מהלכים מסוג זה בהודעות לתקשורת ובאופן פומבי.

ברק לשר החוץ הצרפתי: אין מנוס מפעולה קרקעית

ההצעה הצרפתית נידונה הלילה בפורום מצומצם של 'השלישיה' - ראש הממשלה אולמרט, שר הביטחון ברק ושרת החוץ לבני, והפורום אמור לדון בה גם הבוקר. אמש לפני הדיון נודע לחדשות 2 על ביקורת שמתחו אולמרט ולבני על התנהלותו של שר הביטחון סביב ההצעה הצרפתית, וכי הפרסומים בנושא והתנהלותו הין "רשלנים, מוזרים וחלמאים". גורמים מדיניים אמרו אמש "זו הייתה פשוט תקלה מביכה".

כפי שפורסם לראשונה בחדשות 2, אתמול אמר שר הביטחון ברק כי ככל הנראה אין מנוס מפעולה קרקעית בעזה. ברק אמר את הדברים בשיחה עם שר החוץ של צרפת, ברנרד קושנר. חיזוק אפשרי לדברי ברק אפשר למצוא, אולי, בדברים שאמר אולמרט אתמול בפגישה עם נשיא המדינה שמעון פרס. בפגישה שערך עם פרס אמר אולמרט כי המבצע הוא כרגע רק בשלב הראשון שלו, מתוך מספר שלבים שנקבעו.

מלחמה בחמאס: סיקור מיוחד

צה"ל מציג: מפציצים את עזה

פרס באשקלון: לא לדבר על הפסקת אש

בשל המבצע: מג"ב מגייס מילואים

הדרום בוער: טילים מב"ש עד אשדוד

ראש עיריית באר שבע: "הציבור בעיר ממושמע"

'פורום השלישיה' דחה את ההצעה הצרפתית להפסקת אש

לראשונה: טילים לעבר באר שבע וקריית מלאכי

הפגנות המוניות בעולם נגד המבצע

כך מעבירים ילדי הגראדים את הזמן

מתקפת הרקטות על הדרום נמשכת

בעקבות הירי: 300 אלף תלמידים נשארים בבית

רוב הציבור: לא לעצור את המבצע

אשדוד: 4 ילדים נותרו ללא אמא

הפלסטינים: 10 הרוגים בתקיפה בעזה

המדריך למתגונן