View this post on Instagram

A post shared by Jennifer Lopez (@jlo) on

בעוד כמה ימים ג'ניפר לופז תגיע להופעה ראשונה בישראל והקהל הישראלי יזכה לראות פלא עולם בשר ודם: אישה בת 50 שהיא לא רק מוכשרת, אלא גם נראית צעירה ובריאה מתמיד. אז איך היא עושה את זה? תתפלאו, אבל היא לא התעוררה ככה, היא למעשה עובדת קשה בשביל זה. הנה 10 דברים שג'יי לו עושה כדי להישאר רעננה וקורנת כל הזמן, גם כשהלו"ז עמוס. 

>> כבר עשיתם לנו לייק בפייסבוק? 

1. חלבון רזה, ירקות ופחמימות מורכבות

ג'ניפר מקפידה לא לסטות מתפריט קבוע שכולל בעיקר חלבונים רזים, ירקות דלי פחמימות ופחמימות מורכבות. המאמן של ג'ניפר, דוד רומרו, סיפר ל-Us Weekly שהחלבונים הרזים שהיא אוכלת הם בעיקר ביצים (ורק החלבון!), חזה עוף והודו. היא אוכלת דגים בריאים שהיא משיגה מהם אומגה 3 ואומגה 6, כמו טונה, סלמון ובס. הפחמימות המורכבות האהובות עליה הן קינואה, בטטה ואורז מלא. תפריט יומי שלה לרוב כולל: שייק חלבון לארוחת בוקר, סלט עשיר בירקות וחלבונים לארוחת צהריים ולארוחת ערב – המון חלבון וקינואה.

2. שומרת על העור שלה

אחד הדברים המדהימים בג'ניפר, זה שהעור שלה נראה סופר צעיר, אך המראה שלה נשאר טבעי (דבר נדיר בהוליווד), מה שגורם לנו לתהות: איך לעזאזל היא עושה את זה? ג'ניפר לא יוצאת מהבית בלי קרם הגנה, שזה חשוב מאוד למניעת קמטים ונזקים בעור מהשמש. ובנוסף לכך, היא מקפידה לעשות טיפולי פנים לעתים קרובות. היא סיפרה בראיון ל-InStyle שמכיוון שהיא מאופרת בכבדות בהופעות שלה, בימי חופש שלה היא מעדיפה להתאפר כמה שפחות. היא מודה שהיא משתדלת לא לבלות הרבה זמן בשמש ומאמינה שזו אחת הסיבות העיקריות לעורה הצעיר. אך חשיפה תכופה לשמש גורמת להזדקנות מוקדמת והופעת קמטים בעור.

View this post on Instagram

A post shared by Jennifer Lopez (@jlo) on

3. לשתות יותר מים, פחות אלכוהול וקפאין

ג'ניפר יודעת שאחד החוקים הבסיסיים והחשובים ביותר לשמירה על הבריאות היא לשתות המון מים – ועם אורח החיים הסופר פעיל שלה, תהיו בטוחים שהיא מקפידה על זה. "שתיית הרבה מים, במיוחד לפני אימון, יכולה לעזור לכם להוציא יותר מהאימון שלכם", אמרה ג'ניפר בראיון למגזין Hello. ג'ניפר גם מקפידה להימנע מאלכוהול ולטענתה היא לא נגעה באלכוהול כבר שנים. זו הזדמנות טובה להזכיר שאלכוהול מכיל לא מעט קלוריות ריקות. בבוקר היא שותה קפה נטול קפאין ובאופן כללי היא משתדלת להימנע מצריכת קפאין, דבר שניכר ברשימת הדרישות שלה לקראת הופעתה בארץ, שם ביקשה על פי הדיווחים תה תפוח ללא קפאין ותה קינמון ללא קפאין. "מה שאתם אוכלים משפיע לא רק על הגוף שלכם, אלא גם על מראה העור", אמרה ג'ניפר ואנחנו מסכימים איתה.

View this post on Instagram

A post shared by Jennifer Lopez (@jlo) on

4. לעולם לא מוותרת על אימון

הקוביות המרשימות בבטנה והמראה המושלם שלה באופן כללי בגיל 50 (!) לא מגיעים בקלות, הם דורשים עבודה קשה. וג'ניפר מתאמנת כמו ספורטאית מקצועית ודואגת לא לפספס אף אימון, גם כשהיא בסיבוב הופעות בלו"ז קדחתני. בשל העומס בחייה, ג'ניפר מעדיפה להתאמן בבקרים.

View this post on Instagram

A post shared by Jennifer Lopez (@jlo) on

עוד ב-mako בריאות:
>> להתרחק ומהר: זאת הפחמימה שהכי פוגעת בדיאטה
>> זאת תדירות הסקס שתשמור על הבריאות שלכם
>> אתם משתמשים בחפץ הזה כל יום והוא מסכן אתכם

5. היא מנשנשת בחוכמה

למרות שהיא נראית על-אנושית, ג'ניפר היא בנאדם בשר ודם, עם חשקים כמו כולנו. אבל כשעולה החשק לנשנש בין ארוחות, ג'ניפר לא מתפתה לאכול מזון מעובד או מתוקים ובמקום זאת מעדיפה תמיד לנשנש ירקות טריים. "אני תמיד לוקחת איתי פירות וירקות כדי שיהיה לי לנשנש בין הארוחות", סיפרה הכוכבת למגזין Hello.

6. אתגר ה"ללא פחמימות, ללא סוכר"

השנה פרסמה ג'ניפר, יחד עם בן זוגה אלכס רודריגז, פוסט שבו היא קראה לעוקביה להצטרף לאתגר ה"ללא פחמימות, ללא סוכר" שעשו השניים. האתגר מעט דומה לתזונה הקטוגנית, מלבד העובדה שהוא נמשך 10 ימים בלבד. המטרה היא להגביר את צריכת החלבון והשומן (כדי להחליף את הפחמימות) ולאכול בעיקר חלבונים בריאים, שומן ולפעמים מוצרים חלביים. תזונה קטוגנית "מאלצת" את הגוף לשרוף מצבורי שומן במקום מצבורי פחמימה לטובת אנרגיה ובהתאם לכך, מובילה לירידה במשקל תוך זמן קצר, באופן יחסי.

View this post on Instagram

This 10-day challenge is starting to get lonely, so we’re challenging YOU! Join us . 10 days, NO sugar, NO carbs, are you up for the challenge?

A post shared by Jennifer Lopez (@jlo) on


7. היא מגוונת באימונים

ג'יי לו היא אישה שמבינה עניין ולכן היא יודעת שכדי לשמור על הגוף בכושר, חשוב מאוד לגוון באימונים, כך שהגוף לא יתרגל לאימון אחד. בנוסף לכך, חשוב לה לשמור על רמת כושר גבוהה, כיוון שבהופעות היא רוקדת ללא הפסקה. יש לה מאמנים אישיים שונים באזורים שונים בארה"ב, לכל אחד סגנון קצת שונה. מגוון האימונים שהיא עושה הוא רחב וכולל בין היתר: אימון ליבה, פלג גוף עליון, ירכיים וישבן; אימון אינטרוולים בעצימות גבוהה וקרדיו.  

View this post on Instagram

A post shared by Jennifer Lopez (@jlo) on

8. היא מאפשרת לעצמה פינוק קטן

ג'ניפר מאמינה שזה בסדר לפנק את עצמכם בנשנוש מתוק אחת לשבוע, כל עוד הקפדתם כל שאר הימים על תזונה נכונה ופעילות גופנית. כשהיא מרשה לעצמי, ג'ניפר אוהבת עוגייה או מעט שוקולד. היא לא בדיוק מתפרעת, אבל לפחות היא מרשה לעצמה קצת ליהנות מדי פעם.

 9. מדיטציה ומנוחה

ג'ניפר מאוד אוהבת מדיטציה טרנסצנדנטלית ומאמינה בכוח שלה להפחית סטרס. לפי ראיון שלה ל-InStyle, היא עושה מדיטציה פעמיים ביום, בבוקר ובלילה והיא מספרת שהמדיטציה עוזרת לה להגיע לתחושת שלווה פנימית. דבר נוסף שג'יי לו עושה בחוכמה, הוא לנוח, שכן זה סופר חשוב לשמירה על בריאות וחיוניות. היא משתדלת לישון לפחות 8 שעות בלילה, לא משנה כמה היום שלה עמוס.  "אני אוהבת לישון 9 או 10 שעות בלילה. אבל, אני לעולם לא מגיעה לזה", היא מספרת. "אז 7 או 8 שעות זה חובה. אם לא, אני פשוט לא מרגישה טוב. אני מתחילה להשתגע, אני נהיית רגשנית ועייפה כל הזמן". אנחנו לגמרי מזדהים.