אדם יושב בים מול שולחן עם לפטופ (צילום: jupiter images)
אדם יושב בים מול שולחן עם לפטופ,מניח את הראש על השולחן | צילום: jupiter images
מדיטציה, יוגה, ניו אייג', מיסטיקה, יהדות, קבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, קואוצ'ינג, הילינג, אנרגיות, טיפולים אלטרנטיבים - כל כך הרבה רוחניות, כל כך הרבה מושגים, כל כך מעט אתרי אינטרנט שמתעסקים בה. makoרוח נוגע בכל הנושאים הללו ועוד, אבל ברור לנו שיש עוד לא מעט מקומות ברשת שמתחברים אליהם בצורה מעמיקה ואמיתית.

הנה, למשל, חמישה אתרים שיפתחו לכם את הראש, המודעות, הלב ואולי גם את הצ'אקרות:

NRG ניו אייג'

אין תמונה
סאא'ד עומר עם דגל ברצלונה בתא
מתעסק ב: כלכלה וספורט. סתם נו, רוחניות בעידן החדש.

מה אפשר למצוא שם: עיסוק מעמיק וממוקד בניו אייג' בצורה ניוזית ואינטרנטית. תוכלו לקרוא שם כתבות קצת מעופפות בנוסח "מסע אל האני הפנימי ביקום המקביל", ששוכנות בשלום לצד מחקרים על גלולות אושר חדשות ואלמנטים הוליסטיים שנתגלו באפרסק. 

יתרון בולט: חדשותי ונובר בנבכי הברנז'ה הניו-אייג'ית - בהנחה שיש דבר כזה ושהוא מכיל יותר מ-5 אנשים.

בשורה התחתונה: מי שלגמרי בעניין, ימצא את מבוקשו. וכל השאר שילכו לחפש.

iStrology

אין תמונה
סאא'ד עומר עם דגל ברצלונה בתא
מתעסק ב: כוכבים, אותיות, קלפים ומספרים. כלומר, אסטרולוגיה, נומרולוגיה וטארוט.

מה אפשר למצוא שם: איזור האסטרולוגיה מציע לכם תחזיות יומיות, חודשיות, שנתיות, דו שנתיות ותלת עשוריות, כמו גם אופציה לבדוק התאמה מיסטית עם בן הזוג ותחזית אישית לפי תורת האסטרולוגיה הסינית. איזור הנומרולוגיה מאפשר לכם לגלות מי האני האמיתי שלכם, מה נתיב הגורל שלכם ומסביר על משמעות בחירת השמות לתינוקות. איזור הטארוט מציע לכם לקרוא לעצמכם בקלפים.

יתרון בולט: האתר מכיל סקשן מסויים שמתרכז במיתוס הפיות. כן, פיות.

בשורה התחתונה: אתר שרואה את הנולד. וברצינות - אם רציתם תחזית כלשהי לגבי העתיד שלכם, תקבלו אותה שם, בלי בולשיט או התפלספויות יתר.

Yoga.co.il

אתר יוגה
מתעסק ב: ללמד אתכם בדיוק מהי יוגה ולמה זה כדאי.

מה אפשר למצוא שם: פחות או יותר כל מה שרציתם לדעת על הפעילות הגופנית-רוחנית הזו. האתר כולל חיפוש ממוקד ונוח של קורסי יוגה לפי איזור מגורים או לפי מורים, אינדקס של רוב מורי היוגה בארץ, מרכזי היוגה וקורסים להכשרת מורים ליוגה, רשימת אירועים וסדנאות, חנות למוצרים נלווים, פורום יוגה שמטרתו לאפשר שיחות בין מתרגלים ושפע של מאמרים משלימים על מגוון תחומי היוגה.

יתרון בולט: מדובר באתר מאוד תכל'סי, שלא רוקד סביב הנושא אלא תוקף אותו חזיתית - זו היוגה, אלה היתרונות שלה וכך צריך לבצע אותה. חבל רק שאין מדריכי וידאו.

בשורה התחתונה: לכו לעשות יוגה. ותנו לאתר הזה להחכים אתכם איך, למה וכמה.

אלטרנטיבלי

אין תמונה
סאא'ד עומר עם דגל ברצלונה בתא
מתעסק ב: מיסטיקה, אסטרולוגיה, טיפולים הוליסטיים, רפואה משלימה ומאמרים על אושר וחיפושי משמעות.

מה אפשר למצוא שם: ממש הכל מהכל: הסברים על מגוון רחב של מטפלים וטיפולים, סדנאות וידאו, מילון מונחים, מכירת מוצרים, תחזיות אסטרולוגיות, קריאה בטארוט, ומאמרים מקיפים על שיטות טיפול אלטרנטיביות כמו אורה סומא, ריברסינג, ארומתרפיה, הילינג, רייקי וכו'. ואם כל המונחים האלה לא אומרים לכם כלום, אפילו ברמת הידע הבסיסי, אתם באמת חייבים לקפוץ לשם דחוף.

יתרון בולט: חוץ מהעושר הטקסטואלי שלו, האתר מרשים גם בתמונות וויזואליה יפהפיה, שלגמרי מכניסים  לאווירה.

בשורה התחתונה: הפורטל גדול, מקיף ומעמיק. בין אם אתם מחפשים מידע על משהו ספציפי או שסתם בא לכם להרחיב את הידע - זה המקום.

בית אבי חי

אין תמונה
סאא'ד עומר עם דגל ברצלונה בתא
מתעסק ב: תרבות יהודית, אבל בצורה שממש תעניין אתכם.

מה אפשר למצוא שם: מדובר באתר של בית אבי חי - מרכז תרבות שמטרתו לעסוק בנושאים מרכזיים ותחומי המחשבה והיצירה בחברה היהודית והישראלית. ניתן למצוא בו מידע על ימי עיון, הרצאות, סדנאות, מופעים ואירועי תרבות מגוונים שמקיים המרכז, מתוך מטרה ליצור מפגש מפרה ומאתגר בין תרבויות ותפיסות עולם שונות.

יתרון בולט: אף אחד לא ינסה להחזיר אתכם בתשובה.

בשורה התחתונה: אתר מאוד שפוי, פרקטי ולא נישתי, שמצליח באמת לחבר בין יהדות לחיי היום יום.

* עוד על רפואה משלימה

חזרה אל 100 האתרים הטובים בישראל