אין תמונה
מורן מזור בקליפ "רק בשבילו"

מורן מזור, נציגת ישראל לאירוויזיון 2013 עם השיר "רק בשבילו", מוציאה את הקליפ הרשמי לשיר, בו היא שרה לגבר חתיך הורס שהוא מושא חלומותיה של כל בחורה. מזור והחתיך לא נפגשים בקליפ, אבל בעוד היא שרה במלוא כוח ריאותיה הוא חושף את גופו השרירי, שוחה בבריכה ואז יוצא ממנה נוטף וסקסי.

>> הצביעו למצעד להיטי ישראל באירוויזיון

את החתיך בקליפ מגלם הדוגמן אורן קטן, את הבימוי עשה עומר טובי. הקליפ צולם בבית מלון שליד פארק תמנע בנגב ופארק תמנע עצמו, בחסות הקרן הקיימת לישראל ובהפקת טלי אשכולי.

 

שבת: החזרה השנייה על במת האירוויזיון

במקביל ממשיכה מורן מזור בהכנות לחצי קדם האירוויזיון שיתקיים ביום חמישי והערב קיימה חזרה שנייה על השיר "רק בשבילו" באולם ה"מאלמו ארינה" הענק, על בימת האירוויזיון, עם שיפורים רבים בצילום, תאורה ואיפור.

מורן והמלווים ביצעו את השיר שלוש פעמים ברצף. עיתונאים זרים רבים שגדשו את האולם החמיאו על ביצוע קולי מושלם. בסופה של החזרה כל הנוכחים הסכימו כמעט פה אחד שהשנה ישראל עולה לגמר בגדול.

 

שבת: מסיבת העיתונאים הרשמית

לאחר החזרה נערכה מסיבת עיתונאים גדולה בנוכחות של כמאתיים עיתונאים וחובבים. המסיבה נפתחה בהקרנת בכורה עולמית של הקליפ "רק בשבילו". איש יחסי הציבור של הצוות הישראלי, אלון אמיר, הביע שביעות רצון גדולה מהחזרה. מורן מזור סיפרה לנוכחים שהכירה את זמרי הליווי שלה, דניאל סקעת ואביה שושני בלהקת חיל האוויר ומי שבחן אותם ללהקה היה המעבד המוזיקלי חן מצגר-אדר והם חברים טובים מאז. "אני מתעוררת כל בוקר עם חיוך וממש תענוג לעבור את החוויה הזאת עם החברים הכי טובים שלי".

-האם כשאת שרה את השיר את חושבת על מישהו ספציפי?
"ראיתם את החתיך הזה בקליפ? הוא לא החבר שלי וגם אני התאכזבתי מזה. אבל ברצינות, לכל אחד מאיתנו נשבר הלב בעבר וגם לי, זה ששבר לי את הלב לא חזר, אז אם אתם מכירים מישהו - אני פנויה להצעות".

-מה את חושבת על סיסמת התחרות השנה "WE ARE ONE"?
"אנחנו כולנו בני אדם שבאים להתחרות במוזיקה תוך כדי הכרה של אנשים חדשים ופירגון הדדי. המוזיקה מחברת את כל הנוכחים כאן וזה דבר נפלא בעיני".

מורן מזור במסיבת עיתונאים באירוויזיון (צילום: בן סיילס)
"ראיתם את החתיך הזה בקליפ? הוא לא החבר שלי וגם אני התאכזבתי". מורן מזור במסיבת העיתונאים במאלמו | צילום: בן סיילס

-מה לגבי סידורי האבטחה? האם אתם מרגישים פחד כאן?
"אנחנו מרגישים מאוד בטוחים, אני מרגישה שאלוהים שומר עלי, אני מוגנת על ידו, ואני לא מפחדת". אלון אמיר הוסיף ששוודיה, כמו ישראל, היא מדינה דמוקרטית וזכותו של כל אדם להפגין בעד או נגד כל דבר: "אנחנו רוצים להזכיר לכולם שאומנם אנחנו ישראלים ומייצגים את מדינת ישראל אבל אנחנו לא מייצגים את הממשלה שנגדה מופנות בעצם רוב ההפגנות. אנחנו מזמינים באהבה כל אדם להיפגש איתנו, להכיר אותנו לעומק ואני בטוח שכולם יתאהבו באישיות המדהימה של מורן בדיוק כמו כל מי שנמצא כאן".

-מורן, בימים הקרובים יוצא האלבום הראשון שלך?
"אני מאוד מתרגשת ושמחה. לאלבום קוראים 'רק בשבילו' ובו תמצאו את השיר היפה הזה בגרסת אירוויזיון ובגרסת אולפן. בנוסף יהיו עוד עשרה שירים חדשים שלי בסגנונות מעורבים עם המון אתניות".

מורן מזור במסיבת עיתונאים באירוויזיון (צילום: בן סיילס)
מורן מזור חותמת למעריצי אירוויזיון | צילום: בן סיילס

את מסיבת העיתונאים סיימה מורן בביצוע אקפלה של השיר החדש "שלחו אותי", מילים ולחן דורון מדלי (שמביים את ההופעה באירוויזיון) והעיבוד כמובן של חן מצגר-אדר, לאחר מכן שרה את השיר הזוכה של שוודיה משנה שעברה, "אופוריה", בביצוע שקט בליווי פסנתר שהלהיב את כל הנוכחים. בתום המסיבה ניגשה מורן לחתום ולהצטלם עם המעריצים שכבר מכתירים אותה בתור "הזמרת הנחמדה ביותר לשנת 2013".

 

שישי: מפגש עם הקהילה היהודית, תפילה בבית הכנסת וקבלת שבת

אתמול, ביום שישי, התארחה המשלחת הישראלית לאירוויזיון כולל מורן מזור בבית הקהילה היהודית במאלמו. במהלך הערב נערכה פגישה עם חניכי סניף בני עקיבא המקומי וכל אחד מהם קיבל מתנה מרשות השידור הישראלית - דיסק און קי מעוטר בלוגו האירוויזיון ודגל ישראל ובתוכו סרטון מתוך אירוויזיון 1999 שנערך בירושלים, עם השיר ״נשתה לחיים״ בביצוע סיגל שחמון ודפנה דקל. איזו מתנה נפלאה.

מורן מזור במאלמו (צילום: ליאון קיכלר)
מורן מזור בבית הכנסת במאלמו, שבדיה | צילום: ליאון קיכלר

לאחר מכן התקיימה תפילת שבת בבית הכנסת ודמעות התרגשות שטפו את פניה של מורן. אחרי התפילה הגיעו כולם לארוחת שישי במעמד יושב ראש אגודת "שוודיה ישראל".

"זה היה אחד מערבי השישי הכי מדהימים בחיים שלי", סיכמה מורן מזור בראיון מיוחד ל-mako. "לפני התפילה עמדתי מול ארון הקודש, קראתי את הפסוקים ופתאום לא יכולתי להתאפק. זה לא סוד שאני בן אדם מאמין, כל פעם לפני שאני עולה לבמה, לאו דווקא באירוויזיון, אני אומרת 'שמע ישראל'".

-ראיתי שאפילו בכית.
"אני לא יודעת אם זה המעמד שאני נמצאת בו, בני הנוער המדהימים או הקדושה של בית הכנסת. לדעתי זה שילוב של הכל ביחד. ההורים שלי קצת היו חסרים לי הערב, אבל הם מגיעים למאלמו ביום שלישי ועד אז הם איתי בלב".

מורן מזור במאלמו (צילום: ליאון קיכלר)
מורן מזור בוכה בבית הכנסת במאלמו | צילום: ליאון קיכלר

מורן מזור במאלמו (צילום: ליאון קיכלר)
מורן מזור עם ראש סניף בני עקיבא במאלמו | צילום: ליאון קיכלר
מורן מזור במאלמו (צילום: ליאון קיכלר)
בית הכנסת במאלמו | צילום: ליאון קיכלר

מורן מזור במאלמו (צילום: ליאון קיכלר)
שולחן קבלת השבת של מורן מזור והקהילה היהודית | צילום: ליאון קיכלר

>> הצביעו למצעד להיטי ישראל באירוויזיון