יש שאומרים שגשם ביום החתונה הוא סגולה למזל טוב ולנישואים מוצלחים. אם כך הדבר, כנראה שלאמילי ומאט, זוג מארה"ב, היה המון מזל כשטורנדו הרס לגמרי את יום חתונתם. השניים תכננו להינשא בעיר שארפסוויל שבאינדיאנה ארה"ב - בחווה יפהפייה שהיא שמורה היסטורית. אבל כמו שג'ון לנון אמר פעם - החיים הם מה שקורה בזמן שאתה מתכנן תוכניות.

אין תמונה
זה התחיל בסדר

האוהל קרס, המדשאה הוצפה והשמלה נהרסה

הטקס עצמו היה אמור להיערך באסם העתיק שנבנה ב-1837, וקבלת הפנים באוהל שנבנה על המדשאה במקום. אבל כאמור לאמא טבע היו תכניות אחרות. בעוד שהטקס עצמו הלך חלק, מיד לאחריו - הטמפרטורות צנחו לפתע, ורוח חזקה החלה לנשוב. ואז גם הגיע גשם זלעפות, ויום החתונה הוכרז כמיני אסון – האוהל קרס לחלוטין, המדשאה הוצפה במים, האורחים רצו לתפוס מחסה ושמלת הכלה מיותר לציין נהרסה כליל.

אין תמונה
ואז התחיל הגשם

אין תמונה
כולם ברחו לאסם

אין תמונה
האוהל קרס

במקביל לכל הסערה שכולם האמינו שתחלוף בן רגע, אחד מהאורחים קיבל טלפון מהוריו שהזהירו אותו כי החזאים שחררו "אזהרת טורנדו" לתקשורת. בשלב זה האורחים נכנסו לפאניקה קלה, וכולם הצטופפו באסם העתיק. מכבי האש הוזעקו וחילצו את רוב האורחים לביתם. הבשורות הטובות הן שאמילי ומאט הם ללא ספק זוג מיוחד עם רוח טובה, סליחה על משחק המילים.

טורנדו ביום החתונה פתאום נותן פרופורציות לחיים

בזמן שזוג אחר היה בורח מהמקום ומתבאס קשות, אלה החליטו שהחגיגה מוכרחה להימשך:  אחרי שהגשם נרגע, הם חיברו את הסאונד לרמקולים של מכונית, הגבירו את הווליום ורקדו ריקוד סלואו מרגש על רחבה מאולתרת, לצד מעט בני משפחה וחברים קרובים שהחליטו להישאר לצידם. אז נכון שזאת לא הייתה חתונה מושלמת כמו בסרטים, אבל רק תראו את התמונות ותבינו שלפעמים טורנדו זה הדבר הכי יפה שיכול לקרות לנו ביום הגדול. טוב, קצת הגזמנו - אבל נכון שזה נותן פרופורציות על השולחן הרזרבי שדודה תקווה דרשה לפתוח?

אין תמונה
הזוג ומכבי האש. לא תמונת חתונה סטנדרטית

אין תמונה
סלואו רטוב

אין תמונה
"ביי, היה רטוב וכיף!"
>> 5 סימנים שאת ממש לא צריכה להתחתן איתו