אם חשבת לרגע שהצעת הנישואים שקיבלת מאהובך בכדור הפורח או בטיסה לפריז הייתה גרנדיוזית, חכי שתראי מה הבחור המאוהב הזה עשה עבור חברתו: טוד קאוונאף לקח את אהובתו, אליזבת בלדנזה (מיס ניו יורק לשעבר) לצפות בסרט בקולנוע. אלא ששם, באולם החשוך, זו זכתה לצפות בטריילר מושקע לעילא אשר בתומו קיבלה גם טבעת. נשמע חובבני? עוד לא ראית כלום.

אין תמונה
חיים בסרט הוליוודי. הצעת הנישואים של טוד לאליזבת

"היום הראשון של תמיד"

התקציב שעמד לרשותו של טוד היה 500 דולר. זה החליט לשכור חברת הפקה קטנה, אשר בעזרתה יצר סרט אקשן קצר ועתיר אפקטים באורך של כ-5 דקות. עלילת הסרט כוללת איש מבוגר הנואם מעין נאום פרידה מהחיים, ומדבר על הדברים שגבר צריך להילחם עליהם. ברקע נראה אדם מסתורי המתהלך עם מזוודה מסתורית ומצליח לחמוק מגורמים רבים המנסים לשים ידם עליה, ללא הצלחה. לקראת הסצנה הסופית מעביר האיש את המזוודה לבחור משופם (אותו מכירה הכלה העתידית, המגחכת לה בחוסר הבנה בקהל). בתמורה, הוא זוכה בקופסא קטנה ובה טבעת. שם הסרט נחשף רק בסוף הטריילר, והוא, כמה נדוש: "היום הראשון של תמיד".



מיד לאחר מכן, מופיע טוד הרומנטיקן על המסך הגדול ומבקש את ידה של אליזבת תוך כדי שהוא שולף ססמאות אוהבות של "לנצח נצחים" וכן הלאה. היא מצידה כמובן נרגשת ומודה לאלוהים על הבחור של חייה, כאשר את כל הרגע האינטימי הזה מתעתדת מצלמה שהסתתרה באולם. לזכותו של טוד ייאמר כי הסרטון היה עשוי ללא רבב, לא צפוי, לא ידוע מראש ומלבד שמו גם רחוק מלהיות מלוקק. תוסיפו לזה שהבחור לא ויתר על כריעת הברך המסורתית והנה לכם קיבלתם סצנה מושלמת, ישר לאוסקר. חייים בסרט? הלוואי על כולנו.

>> אחרי שבע שנים, הוא סוף סוף הציע