כינסנו את כל הנשים שעמדו השנה תחת חופה וקידושין: כולן יפות וקורנות, אך רק אחת קיבלה מאיתנו דוז פואה על הופעה מושלמת. אז מה היה לנו השנה? שתי כלות שניסו לייצר מחווה לשמלתה של גרייס קלי, שתי הריוניות זוהרות, שתי נשים שמצאו אלטרנטיבה לצבע הלבן, אחת טראשית שניסתה לשנות את עורה, אחת הייתה יפה אך עם שמלה לא פרופורציונלית ואחת עשתה את מה שהיא יודעת לעשות הכי טוב: פרובוקציות. הספירה לאחור מתחילה:

אין תמונה
כמו גרייס קלי, אבל לא בדיוק. מאיה בוסקילה

מאיה בוסקילה

בר המזל: מתן כהן (25) איש משרד הבטחון
ביחד: חצי שנה, פלוס מינוס.
קטנה על השמלה: בוסקילה (33) דאגה לשתי שמלות כלה בערב עצמו. הראשונה והבולטת מביניהן, איתה נכנסה לחופה, הייתה שמלה בעיצובו של דני מזרחי בהשראתה של הנסיכה ממונקו, גרייס קלי. בוסקילה התעקשה על פרטים זהים למקור החל מהתסרוקת, ההינומה, התכשיט לראש וכלה באורך השובל ונפח השמלה. אז למה כשאנחנו מביטות בתוצאה הסופית האישה האחרונה שעולה לנו לראש היא הנסיכה קלי? דומה שהכל טמון בבד. הבד הנוצץ של השמלה נראה מוחצן, חסרים בו האיפוק והעדינות, והוא מתאים יותר לחתונה באולם אירועים בארץ מאשר במונקו. עם זאת מגיע למאיה ציון לשבח על הבחירה האופנתית הקלאסית והלא פרובוקטיבית.

קים קרדשיאן

בר המזל: כריס האמפריז (26), שחקן NBA.
ביחד: יצאו קצת יותר מחצי שנה.
קטנה על השמלה: מדובר בבחורה עם שיק של שוק שמוותרת לערב אחד על המראה הטראשי. המעצבת המהוללת ורה וונג היא שעיצבה לקרדישאן (30) את השמלה בעלת הגזרה ההו כה קלאסית ונדושה: מדובר בחלק עליון צמוד, חלק תחתון תפוח ומעוטר בתחרה צרפתית בעבודת יד ושובל, כאשר את מצחה עיטר כתר יהלומים. אך שלא תחשבו שהבחורה הצליחה לבלבל אותנו: ברור לנו שהמראה הסולידי איננו מעיד על שינוי כיוון מצד הקרדישיאנית. כשאין לך את זה – פשוט אין לך את זה.

אין תמונה
סולידית והו כה קלאסית, אבל לא בלבלה אותנו לרגע. קים קרדשיאן

 לילי אלן

בר המזל: סם קופר (32), שיפוצניק ומעצב.
ביחד:
שנתיים
קטנה על השמלה: המעצבת הצרפתייה דלפין מניווה עיצבה את שמלת התחרה הוינטאג'ית של אלן. הבטן ההריונית שמבצבצת מתחת לשכבות הבד של השמלה היא פרי אהבתם של אלן וקופר (מתברר שהיא לא התכוונה לקופר בשירה It's Not Fair). בגדול השמלה חביבה ועושה את העבודה שכן היא מחמיאה לגופה המתרחב של הזמרת. עם זאת, היינו מוותרות על פרח התחרה שמונח על אוזנה השמאלית שנראה כמו צלחת ענקית שמזיקה לשמיעה.

לילי אלן עם שמלת כלה (צילום: mako)
מתוקה ומחמיאה, אם כי היינו מוותרות על הפרח שעל אוזנה. לילי אלן | צילום: mako

מרינה קבישר

בר המזל: יקיר שעשוע (38), איש עסקים.
ביחד:
קבישר ושעשוע מטפחים את הקשר כבר מעל שנתיים, במסגרתו כבר היו על סף חתונה שגרמה למשבר ביחסים. אך במהרה השניים חזרו לזוגיות שהניבה הריון.
קטנה על השמלה:  קבישר (28) נישאה כשהיא בחודש שמיני להריונה, מה שכמובן לא נראה לרגע. היא נראתה זוהרת מתמיד בשמלה שעיצבה לה ענבל דרור. המראה נע בין רומנטי וזורם לבין סקסי ונשי בזכות המחשוף הנדיב.

חתונה מרינה קבישר (צילום: שרון רביבו)
חודש שמיני עאלק. מרינה קבישר | צילום: שרון רביבו

ורד פלדמן

בר המזל: סזאר בירגר (32) תאורן.
ביחד:
מדובר בסיפור אהבה מהסדרות שכן השניים הכירו לפני ארבע שנים על הסט של "האלופה".
קטנה על השמלה: השמלה, בעיצובה של ענבל רביב, מציעה מחשוף וי קלאסי בתוספת אפליקציה באזור הכתפיות, אליה צורפה חצאית בגזרה גבוהה. המילה הראשונה שעלתה לנו בראש היא "מתוקה". היא מונחת ומחבקת את הפיגורה הצרה של פלדמן הפשוטה והאלגנטית, אם כי היינו בהחלט מאריכות אותה בכמה סנטימטרים. אורך הקרסוליים של השמלה לא ממש לעניין, והורס את פרופורציות הגוף המצוינות של ורד.

ורד פלדמן מתחתנת (צילום: אלעד דיין)
מתוקה ופשוטה, אם כי מעט קצרה. ורד פלדמן | צילום: אלעד דיין

סופיה קופולה

בר המזל: תומאס מארס (34), סולן להקת "Phoenix" הצרפתית.
ביחד:
חמש שנים, משנת 2006. תומאס הוא אבי בנותיה: רומי בת הארבע וקוסימה, בת שנה.
קטנה על השמלה: קופולה (40), הבמאית הכי שיקית בתולדות הקולנוע, לקחה את שירותיו של אזדין אלייה עבור השמלה. כחודשיים לפני החתונה הייתה קופולה אחת האורחות המפורסמות והבודדות שהוזמנו לתצוגת ההוט קוטור של המעצב בפאריס. זו בחרה בשמלת שיפון מאוד מיוחדת ובעלת צבעים נעימים הנעים בין סגול לבנדר ולילך בגובה הברך. הכי רחוק מלבן קלאסי. מצד שני, אף אחד לא חשב לרגע שהיא בתולה. אהבנו את הבחירה הנועזת והשונה, אם כי התחושה שהיא שיוצאת לערב נונשלנטי עם הדייט ופחות לאירוע בה היא מתחייבת לנצח נצחים.

אין תמונה
אחרת ושונה. סופיה קופולה

קייט מוס

בר המזל: ג'יימי היינס (42) גיטריסט להקת הרוק "The Kills".
ביחד
: ארבע שנים. זאת לאחר שמוס (37) הייתה מעורבת במערכת יחסים ארוכה וסבוכה עם המוזיקאי פיט דוהרטי שהסתיימה רק לאחר שמוס החליפה מנעולים בבית. דרמטי משהו.
קטנה על השמלה: חברה הטוב של מוס, המעצב ג'ון גליאנו, אחראי על השמלה המורכבת מתחרה משולבת באבנים נוצצות על בד נשפך בגווני קרם, עם גימור מוזהב. אין חגיגה בלי עוגה, ואין אירוע של מוס בלי סקנדל  שכן שבוע לפני החתונה ניצב גליאנו על דוכן הנאשמים בבית משפט בפריז באשמת גילויי אנטישמיות והערות גזעניות ופוגעניות, ופוטר מתפקידו כמעצב הראשי של דיור. מוס עמדה לצד חברה הטוב, ולבשה את השמלה שעיצב עבורה.השמלה לא זכתה למחמאות ותשבוחות ואף נאמר כי זוהי עדות סופית לכך שגליאנו "איבד את זה". לטעמנו השמלה היא דווקא שיחוק רציני, בזכות הקו הווינטג' והבוהמי שכל כך מתאים לגופה הדקיק של מוס. כמה חבל שאורך השמלה לא נותן לנו הצצה לנעלי המנולו בלניק שעוצבו במיוחד לטקס.

קייט מוס כלה (צילום: Tony Clark / Splash News, Splash news)
חברה טובה ונאמנה. קייט מוס בגליאנו | צילום: Tony Clark / Splash News, Splash news

ריס וויתרספון

בר המזל: ג'ים טות' (40), סוכן השחקנים
ביחד:
שנתיים
קטנה על השמלה: וויתרספון (35) היא האנטיתזה של קים קארדישיאן בכל הקשור לסטייל, לכן היא בכלל לא צריכה להתאמץ כדי להראות מעודנת ושיקית. המעצבת הצרפתייה מוניק לולייה עיצבה עבורה שמלה ורודה בהירה בגזרת A קלאסית, הכוללת סטרפלס מחמיא, חגורת סאטן וטול ורוד בתחתית. מתחת לשמלה ריס נועלת נעליים של ג'ימי צ'ו, בקיצור- סטייל מושלם מכף רגל ועד ראש. עם רזומה גברים מוצלח כמו ריאן פיליפה וג'ייק ג'ילנהול כנראה שלא רק אנחנו חושבות שהיא פשוט מקסימה.

אין תמונה
יפה בוורוד. ריס וויתרספון

ובמקום הראשון: הנסיכה קייט מידלטון

בר המזל: הנסיך וויליאם (29)
ביחד:
שמונה שנים
קטנה על השמלה: התחלנו את המצעד עם גרייס קלי, ונסיים אותו עם גרייס קלי. הפעם מדובר ב"גרסה הפתוחה" של שמלת הנסיכה ממונקו: שמלת מחוך צחורה עם צווארון תחרה מוגבה ושרווליה ארוכים. חלקה התחתון עשוי סאטן בגוון שנהב וממשיך אותו שובל ארוך. קייט מידלטון הדוכסית מקיימבריג' (29), בחרה בסגנון קלאסי ונתנה לו טוויסט בצורה של שובל ארוך (כ-2 מטרים). רבים ציפו כי השמלה תהיה יותר חדשנית או מרתקת מאחר והמעצבת היא שרה ברטון מבית אלכסנדר מקווין, אך בעיננו ההיצמדות למראה הקלאסי פשוט מושלם עבורה. העדינות של הכלה נמצאת גם בעיצוב השיער הפשוט, בעזרת קשת, ובכך שאיפרה את עצמה.

קייט מידלטון בחתונה המלכותית (צילום: Chris Jackson, GettyImages IL)
בלתי נשכחת. קייט מידלטון | צילום: Chris Jackson, GettyImages IL

מי לדעתך הייתה הכלה היפה של השנה? תני בלייק ושתפי אותנו

>> חתונה או פרידה: האם כדאי להציב לו אולטימטום

 

_OBJ