ריס וויתרספון נראית כמו נסיכה מהאגדות. היא מתהדרת בבייבי פייס מושלמים גם ממרומי גילה (35), מתהלכת בפיגורה של צ'ירלידר בתיכון, מחלקת חיוכים ששווים מיליון דולר ומתרברבת בבלונד נטול רבב. ועכשיו היא גם התאימה לכל הלוק הזה את שמלת הכלה שלה. השחקנית נישאה בשנית בסוף החודש שעבר לבחיר ליבה, הסוכן ג'ים טות ובחרה לעשות את זה בשמלה ורודה, במקום הלבן המסורתי.

אין תמונה
ריס וויתרספון וג'ים טות (מגזין פיפל)

הכי ברבי מתחתנת

החתונה נערכה בחווה בקליפורניה, והתקיימה כמיטב המסורת - רומנטית ודי אינטימית. בין האורחים: משפחה, חברים ושני ילדיה של וויתרספון מנישואיה הקודמים לשחקן רייאן פיליפה. "היה כל כך הרבה אושר באירוע וצחוק ילדים מתגלגל. הייתה הרגשה של משפחה אחת גדולה", סיפר אחד האורחים למגזין פיפל.

וויתרספון בחרה בשמלה ורודה מבית מוניק לולייה, ולפי האורחים, הייתה לא פחות מעוצרת נשימה. השמלה בגזרת A קלאסית כללה סטרפלס שהחמיא לגופה הנשי של וטול ורוד בתחתית עם חגורת סאטן. בגזרת הנעליים, הידסה וויתרספון על עקבים נפלאים של ג'ימי צ'ו,  שיכולים להיות שלך ב-734 דולר בלבד. ובקיצור, ברבי מתחתנת. בתה של הכלה הנרגשת לבשה שמלת שושבינה תואמת שלולייה עיצבה גם לה. לאחר הטקס החליפה וויתרספון למשהו יותר לבן - שמלה מספר שתיי, גם בעיצוב לולייה, הייתה ממשי לבן.

אין תמונה
השמלה השנייה, הפעם בלבן, גם של מוניק לולייה. על השער של hello

הפעם הראשונה שצעדה ריס אל עבר החופה הייתה ב-1999, כשהיא בחודש שביעי עם בתה הבכורה. אז היא לבשה שמלה לבנה כמיטב המסורת. למרות שבינינו, גם אז היא לא ממש ענתה על הדרישה הבסיסית של כלה בתולית. מצד שני, אם תמצאו אחת כזאת, עדכנו אותנו.

אז מה דעתך על שמלה כלה ורודה?

>> תתחתני איתי: בדקנו את קולקציית שמלות הכלה של יוסף
לא מתחתנת אבל עדיין מחפשת בגדים? היכנסי ל-StyleRiver