בשעה טובה שמלת הכלה של קים קרדישיאן נחשפת במלוא הדרה. אחרי הצצות, הבלחות ובעיקר דיבורים על מה, למה וכמה – אנחנו מקבלים תמונות אמיתיות ואיכותיות מכף רגל ועד ראש של שמלת ורה וונג המדוברת שלבשה קימי ביום חגה. ואם היא נראית לך מעט מוכרת, את לא טועה: היא דומה שתי טיפות טול לזו שלבשה קייט הדסון בסרט "מלחמת הכלות". ויש לך שלושה ניחושים מי הייתה המעצבת של שתי השמלות.

אין תמונה
האחיות לבית משפחת קרדשיאן לובשות לבן

"מדובר בשמלה אייקונית של כלה"

מי שפספסה (וחבל. כי ביחס לסרט בנות, הוא לא רע בכלל), אנחנו מדברות על הסרט מ-2009 בכיכובן של הדסון ואן האתאווי, בו מגלמות השתיים חברות הכי טובות שהופכות לצ'ילבות עם הצעות נישואים מקבילות. השמלה שהדסון לבשה בסרט, מבית היוצר של ורה וונג – האחת והיחידה, בעלת סילואט דומה רק שזו עטופה בחגורה סגולה מסביב למותניה. בראיון שניתן בזמנו, אמרה מעצבת הבגדים כי "הרעיון מאחורי שמלת הכלה של קייט היה ליצור שמלה אייקונית לכלה – בדומה לבובת הכלה שנמצאת בפסגת עוגת החתונה". ולפני שנאשים את ורה וונג בחוסר יצירתיות, יש לנו הוכחה שהבחורה יודעת לעצב אינספור עיצובים, כך שכל שנותר לנו הוא להניח שקימי רצתה להיות נסיכה.

אין תמונה
אותה גברת בשינוי אדרת. העתק? לא נראה לנו. קייט הדסון וקים קרדשיאן

אין תמונה
והנה היא - לבושה בלבן. קים קרדשיאן וכריס המפריז

בינינו, זה לא כל כך קשה למצוא שמלה דומה לזו של גברת קרדשיאן-האמפריז. השמלה היא שמלה קלאסית בגזרת A שלוקחת את כל האלמנטים המקובלים והידועים מראש של כלה כמו שהרגילו אותנו לחשוב: ממחוך מסורתי, לטליה צפופה, ולתחתית נפוחה. שמלת כלה מהאגדות? בואו נסכם שמדובר בשמלת דיסני ידועה ומוכרת שראינו כבר אינספור פעמים בעבר. לזכותה של קימי ייאמר כי היא הוסיפה לה קישוט שיער שהפך את הכול לקצת יותר ייחודי. אבל אם תשאלו אותנו, כבר ראינו יפות ומוצלחות ממנה בשוק. לעזאזל, השוק הישראלי מוצף בשמלות כאלה: מרותם סלע ועד מלאני פרס. רק תבחרי.

מלאני פרס ואיתי טיראן (צילום: אלעד דיין)
הכי רחוק משמלה מסורתית. מלאני פרס ביום הגדול | צילום: אלעד דיין
>> אין לנו במה להתבייש בתוצרת הישראלית: קולקצית שמלות הכלה של מעצבים ישראלים משובחים