את יכולה לבחור בשמלה לבנה או בצבע שמנת, בתחרה או מבד מבריק, בשמלה נפוחה או צמודה – בסופו של דבר, עצוב לומר, כלה היא כלה. יש בנות שסירבו להיכנע לתכתיב הכלה הסטנדרטית, ובחרו לעדכן את ההופעה שלהן בצורה מיוחדת ומקורית משלהן. אוהד נורי, מלווה וסטייליסט כלות, סיפר לנו על כמה כלות שפגש עם קטע מיוחד במראה, וגם גולשות פורום חתונות בתפוז התגייסו וחלקו את סיפוריהן הבלתי שגרתיים.

כלה ספרנית

במקום להסתיר ולהחליף את משקפיה העבים בעדשות, החליטה חן מאילת להפוך את המשקפיים לקטע מיוחד בהופעה הכלתית שלה. בשילוב עם תסרוקת מוגבהת, כפפות וינטאג' ומשקפי ראייה שחורים ומאסיביים הפך המראה שלה למתוחכם, והבעיה החיצונית הגדולה ביותר שלה הפכה, למעשה, ליתרון.

אין תמונה
לוק מתוחכם של ספרנית לוהטת. חן

שמלת כלה בת מאה

להתחתן בשמלת וינטאג' זה מגניב ומיוחד, אבל להתחתן בשמלה מקורית מהמאה ה-19 זה כבר קטע-קטע. אמילי נישאה בשמלה אמיתית מתחילת המאה הקודמת, שתוקנה ועודכנה מעט. ביד היא אחזה תיק קצת יותר מודרני – משנות ה-20.

שמלה בת מאה
התיק מודרני לעומתה. שמלת הוינטאג' של אמילי

כלה עם שמשיה

לזהבית היה חשוב להיות כלה מיוחדת ושונה, כזו שאף אורח לא ישכח איך נראתה בערב הגדול בחייה. היא עמדה להינשא בשמלה נפוחה מעט, בה היו שזורים פרחים ונוצות במראה הוליוודי. "שנייה לפני שעזבנו את הסטודיו הרגשתי שמשהו חסר כדי להשלים את התמונה", מספר נורי שליווה את זהבית. "ברגע האחרון החלטתי לשבץ למראה גם את מטריית התחרה העדינה, בדומה לזו שהייתה לטל טלמון בחתונתה". זהבית נשאה את המטריה במהלך הצילומים וגם בקבלת הפנים באולם, וזכתה לתגובות נלהבות.

אין תמונה
השמשיה נתנה את הטאצ' הסופי. זהבית

כלה בסגול

הגולשת tans מספרת שרצתה ללכת עם האהבה שלה לצבע הסגול עד הסוף, ותכננה להתחתן בשמלה סגולה – אלא שלא הצליחה לקבל את האישור המשפחתי למעשה הנועז. במקום, בחרה להכניס זריקות צבע סגולות קטנות בהופעה שלה: היא נעלה נעליים סגולות, הוסיפה לשמלה הלבנה סרט סגול ואח\ה ביד בזר פרחים סגולים. גם החתן התאים עצמו, ולבש חולצה סגלגלה.

כלה סגולה
רצתה שמלה סגולה, התפשרה על הנעליים. הגולשת tans

של פרווה לבן

קרן ערכה חתונה בחורף, ביום סופה איומה. "היא הודיעה לי שהיא לא מעוניינת לזרוק על עצמה "של" סטנדרטי בכניסה לחופה כמו כל הכלות, אלא שהיא רוצה משהו דרמטי ושונה", מספר נורי. "כשמצאתי את ז'קט הפרווה הזה ידעתי שחייבים להתאים לו גם תכשיטים באותו הסגנון, ולכן בחרתי בסיכת יהלומים ועגילי "שנדליר" מאותה המשפחה". המראה שהתקבל היה אצילי, מלכותי והוליוודי, וכשהחתן המיועד ראה את קרן לראשונה בשמלת הכלה, כשהיא עטויה בצעיף הפרווה, הוא לא התבלבל ומיד קרא "ואו! זה כל כך את".

אין תמונה
כל-כך את. של הפרווה של קרן

הינומה קצרצרה

ענת, עולה חדשה מהרפובליקה הדומיניקנית, ערכה את החתונה שלה בבית משפחתה בקיסריה. "לא עניין אותה לדפוק הופעה, אלא להתאים את המראה שלה לסוג האורחים של האירוע, שרבים מהם הגיעו מחו"ל", מספר נורי.
ענת חשקה במראה קלאסי ואלגנטי עם נגיעות וינטאג', וביחד עם נורי בחרה בשמלת תחרה עם חגורה בגימור מזהב ובעגילי פנינה בגוון זהב-שמנת. המיוחד בהופעת הכלה של ענת הייתה ההינומה הבלתי שגרתית שלה: "במקום לשים הינומה ארוכה ומסורבלת, בחרנו ללכת על הינומה קצרה ומיוחדת שהשלימה את המראה והפכה את ענת לכלה מושלמת".

אין תמונה
לא רצתה לדפוק הופעה. ההינומה המיוחדת של ענת
>> מיוחדת עד הסוף: שמלת כלה צוענית עם נורות ופרפרים מכאניים