בחיפושים הארוכים אחרי טכנאי דודים צדיק, חיים הכט לא האמין שיתקל בבעל מקצוע שמציג את עצמו ככזה למרות שמעולם לא הופיע בתכנית. בפרק ששודר הערב (ד') נחשפה אל מול המצלמות התרמית של יוסי עזריה מ"דוד סנטר". בדיקה קצרה באתר הבית של "דוד סנטר" גילתה שהוא משתמש ללא בושה בשם התכנית, כדי לזכות באמון הלקוחות. 

לתיקון התקלה בדוד השמש עזריה אמנם לא הגיע בעצמו, אבל במצלמה הנסתרת נקלטו חבריו לצוות כשהם מתייעצים איתו טלפונית בניסיון לגבות מחיר מופקע עבור תקלה פשוטה ביותר. במבחן האמינות המקצועית הוא בהחלט נכשל, אבל חיים הכט מוטרד עוד יותר מכך שבעל מקצוע לא ישר טוען שיצא צדיק. בעימות שנערך מאוחר יותר, עזריה הטכנאי פגש את הכט מול המצלמות אבל עדיין לא הבין שנתפס על חם.

הטכנאי עזריה לא נרתע מחיים הכט (צילום: מתוך יצאת צדיק, שידורי קשת)
צילום: מתוך יצאת צדיק, שידורי קשת

במהלך הניסיון להבין מדוע הוא מפרסם שיצא צדיק למרות שמעולם לא נפגש עם חיים הכט, הרוחות התלהטו מהר מאוד. "אני יוצא צדיק כלפי בורא עולם אני לא צריך את התעודה שלך", הוא מיהר להתגונן ומיד עבר למתקפה, "אני לא שואל אותך, מי אתה בכלל? מי אתה שאתה שם את החתימה ואיזה קריטריונים קבעת בכלל?". אם לרגע חשבנו שכאן ייגמר העימות, הגיע גם שלב האיומים אל מול המצלמות: "תיזהר ממני חיים, אם אני אתבע אותך אני אפרק אותך לכל הכיוונים".

"מי אתה בכלל? אם אני אתבע אותך אני אפרק אותך" (צילום: מתוך יצאת צדיק, שידורי קשת)
צילום: מתוך יצאת צדיק, שידורי קשת

המפגש פנים מול פנים עם טכנאים שנתפסו בתכנית הוא אתגר לא פשוט עבור חיים הכט וצוותי ההפקה, שמופתעים בכל פעם מחדש מהתגובות בהן הם נתקלים. "מה שאני חטפתי זה מה שיחטוף כל לקוח שיעז להתעמת עם יוסי או עם מי מאנשיו", הכט מסביר את החשיבות שבחשיפה, "האיש לא פוחד מכלום ואין לו אלוהים".

מאבי עזריה, הטכנאי שנשלח על ידי יוסי מ"דוד סנטר", נמסר בתגובה: "אני בנתק עם יוסי כבר הרבה זמן, בלי קשר כשאני עובד אני כמו פועל. לא קובע לא מחירים ולא כלום, זה לא נכנס לכיסי".

מיוסי עזריה לא נמסרה תגובה.

עוד ב"יצאת צדיק":

"יצאת צדיק": רביעי ב-21:00, קשת, ערוץ 12