"הוא כתב לי שהוא אוהב אותי, ואני הייתי עסוקה מדי בשביל לענות"

בעוד כשבועיים יציינו אסטר, אלה ומלורי את יום הזיכרון לחללי צה"ל בפעם הראשונה מאז ששכלו את בני זוגן במבצע "צוק איתן" אך הכאב מסרב לדעוך: "זה כאב שמשתק, הדבר היחיד שיכול לעזור זה שהוא יחזור וילטף אותי וירגיע". לכתבה המלאה

>> "עדיין נשארת לך התקווה שאולי הוא רק פצוע"

"פתאום הראש לא יודע כלום"

שבע שנים אחרי שלקה באירוע מוחי, אייל פלד מתיישב מול המצלמה ומדבר על תהליך השיקום הארוך, על הקושי בדיבור ובהליכה, ועל החלום לחזור לטלוויזיה. בינתיים, הוא וחבריו לקבוצת התיאטרון בבית לוינשטיין מעלים הצגה שמספרת את סיפורם.

"עשינו בדיקת אבהות, ובאותו יום אמא שלי נפטרה"

ורד פלדמן, השחקנית שגדלה לאם חד הורית וחשבה שאביה הביולוגי בחר שלא לגדל אותה, מספרת על הרגע בו עולמה השתנה ושלחייה נכנס אביה האמיתי, רגע לפני שאמה נפטרה מסרטן. בשיחה עם אורלי מירקין היא מספרת על תחושת ההחמצה, על הגעגועים לאמה שלא זכתה להכיר את נכדתה, ועל חיים חדשים שמתחילים בגיל 30.

>> עקבו אחרי "אנשים" גם בפייסבוק

"הייתי בן אדם שמח, ופתאום הרגשתי כל הזמן עצובה"

מאיה בוסקילה מדברת על הגירושין ("היום כבר אין לי כעסים, אין לי טינה"), החיים כאם חד הורית ("אני רווקה + ילד"), הדיכאון ("אתה קם בבוקר ואין לך כח לקום, אתה הולך לישון ואתה עצוב"), הטיפול התרופתי ("זה החזיר אותי להיות אני") וניסיונות הקאמבק.

 אמדורסקי על תקרית הביקיני: "הרגשתי כמו קורבן אונס"

אחרי שחגגה יום הולדת 40 והפכה לאמא בפעם השלישית, מיכל אמדורסקי מדברת בפתיחות על התדמית הבעייתית, על תקרית הביקיני והטראומה שהגיעה בעקבותיה, על הגרוש אסף אמדורסקי, ועל הבעל, הכדורגלן לשעבר, ג'פרי ישי.

10 הכתבות הנצפות ביותר של "אנשים" מהשנה האחרונה - חלק א'

"אנשים"- ימים א'-ג', 18:50