"את שמנה מדי, אני יכול להביא מיליון כוסיות במקומך"

זה מה שמעיין חודדה מספרת ששמעה מבעלה לשעבר, מוטי. חודדה ישבה לשיחה עם חיים אתגר ולא חסכה בכלום. החל מההשפלות שעברה לטענתה ממנו ("את אפס") וכלה בהרזייה חסרת הגבולות אליה נקלעה ("תעצור אותי, תגיד לי את נראית טוב"). הוא, מצדו, לא חסך גם הוא באיחולים: "אני מציע למעיין לשבת על מגש של פיצה". 

"הוא חשב שאני אשכב איתו כדי להוציא אלבום"

חמש שנים לפני הפריצה הגדולה בכוכב נולד, שירי מימון, אז רק בת 17, כבר ניסתה לפתוח בקריירה מוזיקלית: "עברתי לאילת כדי להופיע, אין לי מושג מה חשבתי לעצמי - ראיתי דברים שילדה לא צריכה לראות", היא נזכרת. את הלילה שלא תשכח לעולם, הלילה בו הוטרדה מינית, היא עדיין מתקשה לעכל: "זה לא הגיוני שדברים כאלה עדיין קורים".

"בועדת הקבלה לגל"צ אמרו שמקבלים אותי למרות שאבא שלי כמעט רוצח"

שיחה אישית בביתו של הכתב הפוליטי של חדשות 2, עמית סגל, על מערכת הבחירות הסוערת של 2015, הנטיות הפוליטיות, היחסים עם אביו חגי סגל וההתרגשות לקראת הפיכתו לאבא. ומה קרה כשאמנון אברמוביץ' קפץ לביקור אצל סגל בבית?

>> עקבו אחרי "אנשים" גם בפייסבוק

"כשצילמו אותי עם ביקיני, חשבתי שאני מתה. זה אכזרי"

רותם אבוהב מספרת לאורלי מירקין על תפקיד חייה: אמא לשלושה בנים. אילו וויתורים עשתה בעקבות האימהות? מה יש לה להגיד על המהפך במראה החיצוני? ("כשאתה שמן אנשים לא אומרים לך את האמת בפנים")? ואיך היא מתכוננת למופע הסטנד אפ החדש והאישי שלה?

"הייתי אישה מוכה"

ניקול ראידמן פותחת את הלב ומספרת על הילדות הקשה כעולה חדשה ("קראו לי זונה ואמרו שאין לי זכות קיום"), על האלימות שספגה מבן זוג לשעבר ("בית המשפט הוציא צו הרחקה"), וגם על הצורך לקנות לילדיה בגדים של דולצ'ה וגבאנה: "יש אנשים שמשקיעים במניות, אני משקיעה בנעליים".

"אנשים"- ימים א'-ג', 18:50