שלוש פעמים בשבוע הוא מופיע על המסך שלכם דבר ראשון בבוקר, נינוח וחביב, אבל מי שעבד איתו כמנחה וגם מכיר אותו לא מעט זמן יודע להגיד שיואב לימור לא תמיד היה כזה. בימי "מעריב", נזכר דרור גלוברמן, הוא היה יותר קשוח. "התבגרתי, נהייתי אבא.  הבנתי שלא תמיד אני צודק", מסביר יואב לימור את ההתרככות ומודה שאם יש משהו שיכול להוציא אותו משלוותו – זה רק אייטם מפוספס. "אני אוכל את עצמי רק אם המתחרים מביאים אייטם יותר טוב, אתה חייב להיות עם האולקוס הזה, אתה חייב להילחם על הידיעה  שלך. ביום שאתה מפסיק להילחם אתה לא עיתונאי", הוא אומר.

לימור נולד ב-68 לפרופסור אורה לימור, היסטוריונית ופרופסור יחיאל לימור, שהיה עיתונאי ב"מעריב" ואחר כך חוקר תקשורת.  "נולדתי לבית שבו למילה הכתובה היתה משמעות רצינית", מודה יואב.

אחרי שירות ב'במחנה' ולפני שהפך לכתב צבאי היה לימור כתב פוליטי ב'מעריב' ושם הכיר את אשתו ואם שלושת בניו. "'אבא של' זה הטייטל הכי מוצלח שהיה לי בחיים" הוא אומר, ומספר שהוא הולך עם בניו למשחקי כדורגל, צורח ועושה לא מעט פאדיחות.

ב-2002 , אחרי שהיה כתב צבאי בעיתון, הפך לפרשן הצבאי ש ערוץ הראשון. "היתה תקופה קבועה שעבדנו בשלושת הערוצים אני, רוני דניאל ואלון בן דוד", הוא נזכר, ומודה שחולצת הג'ינס שמופיעה בארון של שלושתם היא המדים הלא רשמיים של התפקיד.  

בקרוב הוא מתחיל זוגיות חדשה עם גלית גוטמן בהנחיית תכנית הבוקר. "בטח יהיה לה יותר נוח שאני אוביל בתחומים מסוימים, ולהיפך", הוא אומר. "כשהזוגיות היא בריאה וההגשה היא כיפית ויש חברות – אז זה אחלה".

אנשים, ראשון-שלישי ב-18:50