קובי אפללו חוזר לבמה עם שירים חדשים אחרי שנתיים בהם עבד על חומרים לאלבום שלישי. שני האלבומים הקודמים שלו מכרו למעלה מ-40 אלף עותקים כל אחד עם להיטים כמו "בא מן השתיקה", "מה שהלב בחר" ו"ים הרחמים". אבל הדרך להצלחה לא הייתה פשוטה. "תשע שנים אני מחכה לזה ומחכה ומנסה שוב ומנסה שוב. כותב עוד שיר ומוחק" מודה קובי אפללו. "לפחות פעם בשנה רציתי להפסיק. כי זה כואב, זה מקומות שנורא קשה להתמודד איתם. הפסקתי להאמין בעצמי" מוסיף.

קובי אפללו נולד בשנת 1976 במעלות. בכיתה א הופיע לראשונה מול קהל בטקס יום ירושלים בבית הספר. בצבא שירת בחטיבת הנח"ל ואחרי השחרור עבד בעבודות מזדמנות, בין השאר בעסק ההסעות של אביו. בשנת 2006 יצא הסינגל "בן מן השתיקה" אשר בעקבותיו זכה בפרס זמר השנה. שנתיים מאוחר יותר יצא אלבומו השני "ביום הכי בהיר" שגם הוא הפך מהר מאוד להצלחה גדולה.
קובי מנסה כמה שיותר להתרחק ממדורי הרכילות אבל לא פעם פורסמו ידיעות על חייו הרומנטים כמו הקשרים שהיו לו עם קארין מגריזו, קרן פלס ואגם רודברג. "יש לי הרבה חברים שהם אנשים מאוד מעניינים, על טיב היחסים איתם אני חושב שזה משהו שלי" מסביר קובי. רק השבוע פורסם כי אגם וקובי כבר לא ביחד ולפי פרסומים לזמר כבר יש בת זוג חדשה.

אנשים, ראשון-שלישי ב-18:50

>> קים אלפרון מתנתקת מעולם הפשע

>> כל הכתבות של אנשים