ארבע שנים אחרי שכבש את לבבות הצופים בכוכב נולד, עידן עמדי מבקש להשתחרר מתדמית הלוחם הרגיש, וכבר לא רוצה להיות גיבור. הראיון מיוחד ל"אנשים", הוא מספר על השינוי שעבר עליו: "אני עידן אחר בהכל. באיך שאני מדבר, איך שאני כותב, אני יותר מעודן ומבין".

עידן עמדי נולד לפני 25 שנה בירושלים לרוני, נהג אוטובוס וטובה עובדת במשרד הפנים. אח לאלעד שגדול ממנו בשלוש שנים. כשהיה בן 5 אביו נפצע קשה בתאונת דרכים במהלך שירות מילואים. לאחר שיקום ארוך חזר הביתה והוכר כנכה צה"ל.  "אני חושב שזה מאוד עיצב את מי שאני היום", הוא אומר.

ב-2007 התגייס לצבא ושירת כלוחם בחיל ההנדסה הקרבית. לקראות סוף השירות, בזמן שהתלבט אם להמשיך בקריירה צבאית, חברה רשמה אותו לאודישנים של "כוכב נולד". "חתמתי כבר קבע ויום אחד אני נכנס למג"ד שלי וסיפרתי לו על המיונים לכוכב נולד", הוא נזכר, "הוא עושה לי – מה זה נהיית אלביס עכשיו?". השאר היסטוריה, עמדי שכה במקום השני בגמר הגדול וכמה חודשים אחרי הזכייה הוציא לרדיו את השיר שאיתו הופיע גם בתכנית, "כאב של לוחמים", שכובש את המצעדים. השיר זכה בתואר שיר השנה ועמדי זכה בתגלית השנה, אלבומו הראשון זכה לאלבום זהב ומיצב אותו כאחד הזמרים המצליחים שיצאו מכוכב נולד. 

"זה מקום שחצני לפעמים"

"התקלקלת?", שאולת מירקין. "גם וגם, זה תמיד נראה שזה בא ממקום של ענווה, כולם תמיד אומרים לי 'איזה צנוע אתה', אבל זה בא ממקום הפוך", משתף עמדי, "זה בא ממקום הכי גאוותני שיש, להיות כל הזמן מודע למה שאתה עושה זה מקום שחצני לפעמים".

בימים אלה יוצא אלבומו השני "בזמן האחרון", שיושק בחודש מאי בהופעה חגיגית באמפי שוני. במקביל עמדי מתכנן את הפרוייקט הבא שלו. "נראה לי גיל 25 זה גיל מספיק טוב להתחיל משפחה, לא?", הוא אומר, "איזה ילד ראשון. מישהו שירוץ בגינה קצת".

"אנשים", ימי ראשון - שלישי, 18:50