חצי שנה בלבד אחרי חשיפת הרומן, שר הפנים גדעון סער ומגישת החדשות גאולה אבן, הצליחו שוב ובפעם המי יודע כמה להפתיע את צלמי הפפראצי והעיתונאים. בחוג מצומצם של 50 חברים קרובים ובני משפחה נישאו השניים בווילה בצפון תל אביב.

גאולה אבן נולדה ב-72' בחיפה וגדלה בבת ים, לשם עברה המשפחה, אחרי שהאב קיבל תפקיד בבית החולים אברבנאל. אבן שירתה בגלי צה"ל ככתבת וכמגישה מצטיינת, וב-1993 עברה לערוץ הראשון, שם הגישה עם דניאל פאר את התוכנית "בוקר טוב ישראל". ב-1997, אחרי אפיזודה היסטורית אך קצרה כמחליפתו של חיים יבין הנצחי בהגשת "מבט לחדשות", עברה להגיש את "ערב חדש". משם דילגה להגשת מהדורת יום שישי, "יומן", תפקיד שאותו מילאה במשך שש שנים. כיום היא מגישה את תכנית האקטואליה "המוסף".

גדעון סער וגאולה אבן (צילום: רועי קסטרו)
גאולה אבן בשמלת כלה | צילום: רועי קסטרו
גדעון סער שירת כלוחם וכמש"ק מודיעין בגולני. כשהשתחרר פנה ללימודי משפטים באוניברסיטת תל אביב, ובמקביל – פיתח קריירה עיתונאית.  אחרי שהשתחרר משירות צבאי עבד זמן מה ב"העולם הזה" ומשם המשיך לטלוויזיה עד שהחליט לעזוב את עולם התקשורת ופנה לפוליטיקה. בשנת 1999 הוא התמנה לתפקיד מזכיר הממשלה בממשלת נתניהו הראשונה. כעבור שנתיים מילא את אותו תפקיד גם בממשלתו של אריאל שרון. ב-2003 הגשים את חלומו ונכנס לכנסת השש עשרה. סער הצעיר שכבר אז סומן ככוכב פוליטי התמנה ליושב ראש סיעת הליכוד בכנסת וליו"ר הקואליציה.  ב"מפץ הגדול" של 2005 סער נשאר ב"ליכוד" ולא עבר למפלגת "קדימה". שנה אחר כך הוא נבחר לכנסת השבע עשרה וזכה בְּתפקיד שאף גבר לא מילא לפניו – יו"ר הוועדה לקידום מעמד האישה. ב-2008 נבחר סער במקום הראשון בפריימריז של הליכוד, שני רק לראש הממשלה נתניהו ומונה לשר החינוך. בממשלה הנוכחית מונה לשר בפנים.

הידיעות על מערכת היחסים המסקרנת בין שר החינוך דאז לבין העיתונאית מהערוץ הראשון, שפורסמו לראשונה לפני כחצי שנה והפכו מיד לשיחת היום. גם סער וגם אבן השלימו זמן קצר לפני הפרסום את הליכי הגירושים הפורמאליים מבני זוגם. הפרסומים על הזוגיות החדשה עוררו ביקורת רבה סביב השאלה האם ראוי שבת זוג של שר בממשלה תעבוד כמגישת חדשות במהדורה של הערוץ הממלכתי. כשאבן נבחרה להוביל את משדר הבחירות המרכזי לצד איילה חסון. "רוב החברים", כתבה יושבת ראש ועדת האתיקה של רשות השידור למנכ"ל בתום דיון בנושא, "משוכנעים שדי בחשש לניגוד עניינים פוטנציאלי כדי שאבן לא תיקח חלק במשדר הבחירות, מיעוטם סבורים שניתן לסמוך על המקצועיות שלה למרות הבעייתיות שבדבר". על אף הדברים האלה, הביעה הנהלת הרשות אמון במקצועיותה של המגישה, ולבסוף גאולה אבן הנחתה את המשדר.

גדעון סער וגאולה אבן (צילום: רועי קסטרו)
צילום: רועי קסטרו
הצרות לא נגמרות בליל הבחירות. מכתב אנונימי לראש הממשלה מופץ במהלך המשא ומתן להרכבת הממשלה, ממנו עולה חשד להתנהגות בלתי הולמת של השר וקשר רומנטי בינו לבין עובדת בלשכה. מקורבים לסער טוענים שהמכתב נועד לפגוע בסער ולסכל מינויו לשר בממשלה החדשה. ובינתיים ברוממה, גם זוגתו, שמסקרת את המגעים להרכבת הממשלה, נאלצת בשידור חי לגילוי נאות על "קשר עז ואישי" בינה לבין השר המיועד.

בעוד סער הוא איש ימין מובהק, התדמית של גאולה אבן נתפשה לא פעם כמי שמשתייכת לקצה השני של המפה. הוויכוחים השבועיים עם אורי דן ז"ל, מקורבו של אריק שרון שהוצנח כמשתתף קבוע ב"יומן" בהגשתה, תרמו לדימוי השמאלני שלה.

זהו לא ההבדל היחיד ביניהם, גדעון סער, הפוליטיקאי הממולח שמתנגד לחלוקת ירושלים, הוא תל אביבי בנשמתו: תומך באגודת ההומואים והלסביות, יושב במקומות הנכונים בעיר, מפזז בהופעות של הפט שופ בויז, רמי פורטיס ודי.ג'יי קוואמי, ועד לא מזמן גם תיקלט בעצמו במועדון לילה שכונתי. גאולה אבן, לעומתו, התרחקה עד היום ממקומות בילוי אופנתיים.

ביום חמישי האחרון נישאו בני הזוג לאחר שבישרו כי הם מצפים לילד ראשון. החתונה התקיימה בביתו של טל זילברשטיין, לוביסט בכנסת, במרכז תל אביב, בנוכחותם של פוליטיקאים, עיתונאים ובעלי הון רבים. "החתונה התקיימה בוילה פרטית אצל טל זילברשטיין, יועץ תקשורת בכיר", מספרת כתבת Mako, יפעת הללי, "זו באמת הייתה חתונה של עשרות אנשים בודדים. הילדים של שינהם היו בחתונה, הבת של גדעון קראה כמה מילים משיר באנגלית. היה טירוף בחוץ, ג'ונגל. כולם רצו לגעת בתהילה. בסך הכל כן היה אפשר לראות אותם ומה קורה בפנים וקיבלנו הצצה מהערב המרגש שלהם".