בעוד אוהל של ראש הממשלה ממוקם מול ביתו, יו"ר ימינה נפתלי בנט הגיע לאולפן של אופירה וברקוביץ' (הערב, ב-18:00, קשת 12) כדי לקחת חלק בערב שידורים מיוחד, בו ישתתפו ראשי מפלגות ביניהם מרב מיכאלי, גדעון סער ובני גנץ.

בשיחה מחוץ לאולפן, פגש בנט את ראש הממשלה החלופי בני גנץ ואמר לו: "נראה לך שהוא (נתניהו) יגיע?, הוא אי פעם הגיע?". ברור שהוא יבריז. אמרתי לו בוא לעימות, אבל נראה לכם שהוא יבוא?".

"קמתי בבוקר וראיתי מסוקים ועניינים. יצאתי לשב"כ אמרתי 'חבר'ה מה קורה? אמרו לי ביבי בא להטריל אותך עם הפגנה'", סיפר בנט בהתייחסות ראשונה מול המצלמות לאירועי הבוקר. "אמרתי 'יאללה, הנה שתי כורסאות – אתה מוזמן לדיבייט. אם ביבי מגיע לדיבייט יצמח לי שיער על כף היד".

"אם ביבי מגיע לדיבייט יצמח לי שיער על כף היד" (צילום: מתוך "אופירה וברקוביץ'", קשת12)
יו"ר מפלגת ימינה מגיב לגימיק של ראש הממשלה | צילום: מתוך "אופירה וברקוביץ'", קשת12

כזכור, הבוקר (שישי) הופתע לגלות ח"כ נפתלי בנט היערכות ביטחונית כבדה מול ביתו ברעננה. במהרה התברר שנתניהו מתכנן שם גימיק כלשהו, וייתכן שאף התכוון להגיע בעצמו ולפנות לבנט אישית. לאחר שגילה את התכנון, פרסם בנט סרטון ובו קרא לנתניהו לעימות. מאוחר יותר התייחס נתניהו לעניין במהלך כנס בחירות של הליכוד ברעננה ואמר: ״תכננו להפעיל היום ׳נוהל שכן׳ ולנסות להשיג הסכמה מנפתלי בנט על ממשלת ימין יציבה והתחייבות שלא לשבת עם לפיד בממשלה - עם או בלי רוטציה. כיוון שבנט הודיע שהוא לא מעוניין, החלטנו לוותר על כך״.

בתוך זמן קצר הגיע למקום גם רכב של השולמנים, בנט אף יצא מביתו - ולפי ההערכות נתניהו לבסוף לא יגיע למקום. כזכור, בנט הגיב לבקשה של נתניהו ואמר: "לא חותם לו על כלום, אני עובד אצל אזרחי ישראל לא אצל נתניהו" ואף הזמין את ראש הממשלה לדיבייט: "נתניהו, בוא לדיבייט. רק אל תתחרט ותבריז".