אם מישהו חשב שהביצוע המרהיב שלו במוקדמות היה חד פעמי, אמן הלחימה עומר מאיר הוכיח אמש (שלישי) במסלול חצי הגמר כי לא סתם הוא מסומן כאחת ההבטחות הגדולות השנה ויש סיבה שרבים מהמרים כי יגיע רחוק בגמר.

עומר בן ה-25 עובד כמפתח תוכנה בחברת הסייבר "גארדיקור" ובמקביל מתאמן בדניס הישרדות ומייצג את הענף בכבוד העונה לצד נכדו של דניס, סאן הנובר. עומר הוא גם אלוף ישראל לשעבר בקראטה ומחזיק בחגורה שחורה, דאן 2.

במשך כמה רגעים עוצרי נשימה אמש, עומר חשב שהמסע שלו בנינג'ה עלול להסתיים בבריכה במכשול מעבר החצייה. הוא מעד על אחד מבולי העץ המסתובבים ואמנם הצליח להציל את עצמו ברגע האחרון ולאחוז בו בחוזקה, אבל המסלול כבר נצבע באדום אחרי שעלה חשד כי הרגליים שלו נגעו במים בזמן הנפילה.

"הרגע הזה של הנפילה זה נטו אינסטינקט", שיחזר עומר את האירוע ב"חי בלילה", "אני אפילו לא זוכר שהגעתי לרגע הזה, כאילו התעוררתי בשנייה הזאת שאני שם והייתי צריך להתחיל לחשוב ולפעול תחת הלחץ הזה".

>> רוצים להתחרות בעונה הבאה של נינג'ה ישראל? הרשמו עכשיו

בזמן שרגע הנפילה נבדק שוב ושוב במספר זוויות שונות ע"י חדר הבקרה כדי לוודא אם הייתה נגיעה במים או לא, על עומר עברו כמה רגעים מאוד מלחיצים. "זו הייתה אי ודאות, הסתכלתי על האורות האדומים מסביבי ולא הבנתי מה קורה", המשיך עומר, "ניסיתי לשמור על קור רוח ועל מנטליות של, 'יכול להיות שאני ממשיך ויכול להיות שלא'. בסוף הצלחתי לצאת מזה, אז אני מאוד מרוצה. זו הייתה תחושה טובה".

עומר מאיר (צילום: נינגה ישראל, באדיבות ספורט 1)
"זו הייתה אי ודאות, הסתכלתי על האורות האדומים מסביבי ולא הבנתי מה קורה". עומר מאיר | צילום: נינגה ישראל, באדיבות ספורט 1

האמנת שתקלע למשבר דווקא במכשול הזה?
"מכשולי הבאלאנס זה הסיוט הכי גדול של כל נינג'ה. זה מכשול שיש לך בו הזדמנות אחת, אתה עושה אותו הכי מהר שאתה יכול וזה נטו אינסטינקטים. אין לך באמת שליטה על מה שקורה. אם התאמנת לזה ואתה מספיק טוב, אתה תעבור".

אם שאלתם את עצמכם איפה המתמודד המצויין הזה - שכבר הבטיח את מקומו בגמר השנה - היה בעונות הקודמות, יש לו הסבר: "טיילתי בחוץ לארץ. אחרי הקבע בצבא טסתי לניו זילנד ולאוסטרליה ושנה וחצי הסתובבתי ברחבי העולם. ברגע שחזרתי תפס אותי חבר מאוד טוב שלי, יואב ברק, ואמר לי - 'אתה חייב להתחיל להתאמן לנינג'ה'".

עומר מאיר (צילום: עודד קרני)
"אם התאמנת לזה ואתה מספיק טוב, אתה תעבור". עומר מאיר | צילום: עודד קרני

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

איך משלבים אימונים לנינג'ה עם העבודה בסטארטאפ?
"זה עניין של סדר עדיפויות, הייתי צריך לוותר על דברים אחרים. קצת פחות חיי חברה, קצת פחות נטפליקס וקצת פחות לשבת על הספה וזה ממש חסר, הרוגע המנטלי והפיזי הזה. לקראת התחרות הגעתי למצב של עשרה אימונים בשבוע - אימון בבוקר, עבודה, עובר בבית ויוצא שוב לאימון בערב".