דרמה כזאת סביב כרטיס לגמר אנחנו לא זוכרים: הערב (שלישי) במסלול חצי הגמר הראל דודסון, פיינליסט העונה השנייה, וטל סיקסיק, חבר בלהקת הבנים HYPE, נפלו בסולם הסלמון אל הקירות השקופים באותו הזמן בדיוק, ולכן כדי לקבוע מי מהם ייכנס לשביעיית העולים לגמר נבדק באיזה זמן זינקו למכשול. אחרי שהסתבר כי גם זמן הזינוק למכשול היה זהה, נבדק מתי זינקו למכשול שלפניו, מעבר החצייה - ולהפתעת כולם, גם במקרה הזה היה מדובר בזמן זהה לחלוטין.

"לא נתקלנו בדבר כזה עדיין, תיקו היסטורי", הכריז ניב רסקין והתייעץ עם צוות הבקרה של התוכנית שהסכים להעניק אישור מיוחד וחריג להעלות גם את דודסון וגם את סיקסיק לגמר. השניים הצטרפו אל רם לוין ואור מיניאלי שהתחרו בערב הקודם והעפילו גם הם לגמר ולעוד חמישה מתמודדים שהצטיינו הערב על המסלול.

הראל דודסון (צילום: עודד קרני)
הראל דודסון | צילום: עודד קרני

>> רוצים להתחרות בעונה הבאה של נינג'ה ישראל? הרשמו עכשיו

את הניצחון במקצה הזה קטף אסף חילי, מדריך טיפוס לילדים עם מוגבלויות. לפני שהוזנק הודה כי הוא מאוד רוצה ללחוץ על הבאזר ולעלות לגמר, ואחרי שגלגל את הגה הכוח האימתני לאורך המסילה וטיפס את הבניין, התמקם במקום הראשון בטבלה - והתקשה להסתיר את ההתרגשות מההישג המרשים שלו.

אסף חילי (צילום: עודד קרני)
אסף חילי | צילום: עודד קרני

במקום השני במקצה הזה התמקם עומר מאיר, מתלמידיו הבולטים של דניס הישרדות. עומר וסאן הנובר, נכדו של דניס, התחרו בדו-קרב מותח של אלופי דניס הישרדות. סאן הסתחרר מהמערוך, התעייף מאוד בקפיצת הטבעות ועל אף הצלה טובה במעבר החצייה וביצוע טוב מאוד בסולם הסלמון, לא הצליח לתפוס את המוט שבין הקירות השקופים ומצא את עצמו בבריכה ומחוץ לגמר, לאכזבתו ולאכזבת רבים.

סאן הנובר (צילום: עודד קרני)
סאן הנובר | צילום: עודד קרני

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

עומר לעומת זאת שלט לגמרי במסלול מלבד תקרית דרמטית במעבר החצייה. הוא מעד, אחז בחוזקה בבול העץ המסתובב והצליח להרים את עצמו אל המזרון, אלא שלרגעים לא היה ברור האם נגע במים ונפסל או לא. אחרי בדיקה מעמיקה הסתבר שהרגליים לא נגעו במים והוא המשיך אל סולם הסלמון, הקירות השקופים, הגה הכוח ואחרי זה טיפס קומה אחרי קומה וחומה אחרי חומה עד שלחץ על הבאזר ומיצב את עצמו כאחת ההבטחות הגדולות לגמר.

עומר מאיר (צילום: עודד קרני)
עומר מאיר | צילום: עודד קרני

עוד העפילו לגמר: רביל מגידסון שהפתיע והגיע עד להגה הכוח, גלגל אותו על המסילה, צלח את הדרופ הראשון אבל התעייף בהמשך הדרך, איבד כוחות וקרס לבריכה. גלב ליופוטין, חניכו של גיל מרנץ, אמנם לא צלח את סולם הסלמון, אבל הוא זינק אליו תוך זמן קצר מאוד וזה הספיק לו כדי להתברג בשביעייה ולהעפיל לגמר.

רביל מגידסון (צילום: עודד קרני)
רביל מגידסון | צילום: עודד קרני