280 מתחרות ומתחרים חדשים מכל רחבי הארץ יעלו בעונה החדשה של "נינג'ה ישראל" (שבת הקרובה, אחרי החדשות, ערוץ 12) על מסלול המכשולים הקשה בעולם ויגלו שהשנה, הוא מאתגר יותר מאי פעם.

נא להכיר - מסלול החץ, הראשון מסוגו בעולם. מדובר במסלול מתפצל שבו שמונה מכשולים, שניים יותר מבמסלולי העבר. המתמודדים שיחצו בהצלחה את המכשול השלישי, יגיעו לנקודת בחירה קריטית. שתי אפשרויות יעמדו בפניהם: המשך מסלול A והמשך מסלול B.

בכל אחת מהאפשרויות שני מכשולים נוספים ושונים זה מזה, שרק אם יצלחו אותם יגיעו אל הקיר הכפול. המתמודדים יצטרכו לחשוב טוב טוב באיזו אפשרות לבחור בהתאם לאסטרטגיה וליכולות שלהם.

באילו מכשולים הם חזקים יותר? באיזה צד הסיכוי הכי גבוה שלהם להמשיך למכשול הכי מתקדם? האם עדיף ללכת לצד שבו המכשולים קשים יותר אבל אפשר לחצות אותם מהר יותר, או למכשולים "בטוחים" לכאורה אבל כאלה שלוקח יותר זמן לעבור?

מסלול החץ (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

לבחירת המתמודדים תהיה השפעה ישירה על סיכויי ההעפלה שלהם לשלב הבא, חצי הגמר. החלטה לא נכונה והם עלולים למצוא את עצמם בבריכה. יותר מאי פעם, רק הם אחראים על גורלם בהמשך התחרות. מי יעשה את הבחירה הנכונה ומי ימצא את עצמו במים?