אחד המתמודדים החזקים ב"נינג'ה ישראל", בר סנפיר, יודע שהשנה הציפיות ממנו גבוהות מאוד. הוא אמנם נפל בעונה הראשונה במכשול הראשון, הסטפר, אבל כשחזר בשנייה הוכיח לכולם שזו הייתה תקלה חד פעמית. סנפיר הרשים עם ביצועים יוצאי דופן בשנה שעברה, העפיל לגמר וסיים במקום השלישי והמכובד.

מקצה הגלדיאטורים של "נינג'ה ישראל 2021" ייצא לדרך הערב (רביעי, אחרי החדשות, ערוץ 12) ואחד המתחרים בו יהיה סנפיר הגלדיאטור. פעם נוספת הוא הולך להשאיר את כולם המומים - ואת מה שיקרה לו השנה, אתם אפילו לא יכולים לדמיין.

"אני מגיע השנה די עם ביטחון, יותר מבשנה הקודמת, אבל גם הרבה יותר לחוץ", הודה סנפיר בשיחה עם ניב רסקין ב"חדשות הבוקר", "כשאתה מגיע אחרי שנפלת בסטפר, אף אחד לא מצפה ממך לכלום. כשאתה מגיע אחרי עונה מעולה, גמר, מקום שלישי, אז ממש מצפים ממך וזה הרבה יותר מלחיץ. אני יודע שיש יותר ציפיות ממני".

View this post on Instagram

A post shared by Bar snapir (@barsnapir) on

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

סנפיר נזכר ברגע שבו התמודד בפעם השנייה עם הסטפר במוקדמות העונה הקודמת: "איך שהגעתי לסטפר הדופק שלי השתגע, הייתי על סף התקף חרדה. אחרי שעברתי אותו השתחרר לי קצת הלחץ והמסלול התחיל לרוץ חלק יותר. בחצי הגמר הייתי עוד יותר רגוע, היה לי יותר פשוט, ובגמר כבר בכלל הייתי משוחרר לגמרי".

רותם סלע כינתה את מה שקרה לך בעונה הראשונה 'שויץ', אתה מסכים?
"לא חושב שזה היה שויץ. התאמנתי על הסטפר בצורה הזאת במשך חודשים לפני העונה הראשונה ולא חשבתי על כל מיני משתנים, כמו הלחץ. בעונה השנייה בהחלט חשבתי על זה".