סגן ראש עיריית רחובות לשעבר, עמי פינשטיין, מנהל בשבועות האחרונים קרב רווי יצרים אל מול העירייה.

פינשטיין, בעל חניון שנמצא בסמוך לפארק בעיר, צבע באדום-לבן מדרכות שלמות ליד הפארק כדי לאלץ את הנהגים להחנות את מכוניתם בחניון שבבעלותו. העירייה מיהרה לצבוע בחזרה את המדרכות לכחול-לבן וכעת נערך פינשטיין לצבוע אותן שוב פעם.

"העירייה השתלטה עלי ועשתה לי כחול-לבן", סיפר פינשטיין ב"חדשות הבוקר". "אדום-לבן הכסף אצלי, כחול-לבן הכסף אצל העירייה. זאת אומרת, העירייה גונבת ממני כסף. אתם צריכים להבין, אני לא ביריון, אני איש חוק. מי שעבריין זה העירייה, לא אני".

אתה טוען שהקמת את החניון הזה כי ידעת שיש שם אדום-לבן וחשבת שיבואו לחנות אצלך.
"יש מפה שסבא שלי קנה מהטורקים ב-1915, כתוב בה 'ארץ ריקה'. אנחנו קנינו שממה והפרחנו אותה. בזכותנו קמה העיר, בזכות סבא שלי עמינדב פינשטיין. העיר קמה, המדינה קמה, אנחנו מלח הארץ. אנחנו זה מדינת ישראל. באה עיריית רחובות ורוצה לגזול לי את האדמה, רוצה לגזול לי את ההכנסה, מסיטה את ההכנסות לכיס שלה במקום שאני אקבל. אני גובה 10 שקלים, העירייה גובה 15 שקלים. אז מי לא בסדר פה?".

העירייה רוצה להקל על הציבור. מי שיש לו תו חניה, יחנה בחינם.
"לא, ברחובות הם לוקחים 15 שקל לרכב והם באים פעמיים ביום לרכב. אותו רכב שאצלי משלם 10 שקלים ואצל אחי חמישה שקלים, העירייה גובה 15 ו-30 שקלים. אני עוזר לציבור".

מה תעשה עכשיו כשהעירייה צבעה לכחול-לבן? תצבע שוב לאדום-לבן?
"ברור, מה זאת אומרת? איזו שאלה. אני פועל על פי חוק, ואם מישהו חושב שאני לא פועל על פי חוק, אז שיעצור אותי או יתבע אותי. נחזיר את המצב עוד הפעם לקדמותו, עד שהעירייה תיכנע. עברתי את הטורקים, עברתי את האנגלים ואעבור גם את המלולים".

תגובת עיריית רחובות: "עיריית רחובות תמשיך באכיפה בלתי מתפשרת כנגד מי שלוקח את החוק לידיו ופועל בניגוד לדין. העירייה השיבה את המצב לקדמותו באופן מיידי ותעשה כן גם בהמשך".