הדיווחים בערוץ הטלוויזיה של החמאס על כך שישראל והחמאס הגיעו להבנות שכוללות גם עסקה לחילופי שבויים הפתיעו הבוקר גם את משפחת גולדין.

"אני לא יודעת על זה כלום, אם היה קורה משהו האנשים האמינים והנכונים היו מודיעים לנו", אומרת לאה גולדין, אמו של סגן הדר גולדין שגופתו מוחזקת על ידי החמאס.

"ראש הממשלה הבטיח שלא תהיה הסדרה ללא השבת החיילים. עכשיו הוא מוכר אותנו בהסדרה ללא החיילים ומוציא עוד פעם פייק ניוז. לצערי אנחנו שבענו מהודעות כאלה ומחוסר המעש. זה תעלול בחירות, מוכרים את החיילים בנזיד עדשים ומוציאים פייק ניוז, זה פשוט הונאה".

אביו של הדר, שמחה גולדין, אמר כי "אני מזכיר לציבור ובמיוחד להורים של החיילים שיושבים עכשיו בעוטף ישראל, שראש הממשלה התחייב במסמך רשמי שעליו החותמת של מדינת ישראל שלא תהיה הסדרה בלי הבאת החיילים. זה אותו ראש ממשלה שעכשיו הולך לבחירות ועליו להוכיח שהוא לא משחק איתנו ועם החיילים".

גולדין הוסיף כי "נתניהו מתחייב להביא אותם ובסוף מפספס את זה באיזשהו תירוץ, ספין, ומשאיר את החיילים בשדה הקרב כבר חמש שנים. הגיע הזמן שהממשלה הזאת תראה אחריות ובגרות ותפסיק לשקר להורים, למשפחה ולעם ותביא אותם בהסדרה".

גולדין תקף את שר האנרגיה וחבר הקבינט המדיני-בטחוני, יובל שטייניץ, שנכח באולפן ואמר "שטייניץ הוא אחד האנשים שישבו בקבינט של צוק איתן. הוא יודע לספר לנו כל הזמן שהם רק גופות, חלקים, ולא בטוח שיש משהו. בושה וחרפה".

"שמעתי את הכאב ואני לא מתווכח איתו", אמר שטייניץ בתגובה, "ראש הממשלה מחוייב ועושה מאמצים להחזיר את החיילים והאזרחים, גם משפחת שליט אמרה שלא קורה כלום עד שיום אחד קרה. אנחנו מחוייבים קודם כל לקבל את ההחלטות הנכונות ברמת הביטחון הלאומי. לא אתפלא אם יהיה מאמץ של החמאס או הג'יהאד האיסלאמי וגם בגזרות אחרות לפגוע בנו לקראת הבחירות, אין לי ספק שבטהרן יושבים ומחכים לדבר אחד, שטראמפ יילך ושנתניהו יילך".