אריה בוגרוב בן השנתיים נחנק למוות בתחילת השבוע בגן ילדים בחיפה. לפי חקירת המשטרה הראשונית, במהלך סוף השבוע האחרון נתלה בגן וילון חדש. מסתמן כי בוגרוב שיחק בחוט הווילון שנכרך סביב צווארו וחנק אותו. לודמילה מוסטקוב, מנהלת הגן, שלחה אתמול (רביעי) מכתב להורים האבלים ובו הביעה את תנחומיה.

"אני רוצה להביע את תנחומיי למשפחה היקרה מעומק ליבי, על האבידה הטרגדית של אריה זכרונו לברכה", כתבה מוסטקוב, "אני שותפה לכאבכם ולצערכם באופן אישי כאמא, כסבתא וכבן אדם. בכאב לב גדול ובדמעות בעיניים, אני משתתפת בצערכם".

איגור גידדיים, חתנה של מוסטקוב, סיפר ב"חדשות הבוקר" כי מצבה רע מאוד מאז האירוע הטרגי: "לודמילה במצב נפשי מאוד מאוד קשה, היא כל היום במיטה ולא מרבה לדבר. היא לוקחת הרבה כדורים. אלה ימים לא פשוטים בכלל, האסון הזה נפל ביום בהיר, זה לא נעים".

אתה מכיר את הגן, אתה יודע להגיד מה בדיוק קרה שם? איך זה קרה דווקא אצלה?
"עדיין לא. זה משהו שהוא מאוד רחוק מלודמילה, זה לא יכול היה לקרות אצלה, עדיין לא מעכלים את זה. יום קודם היא התקינה בחדר את הווילון, זה כל מה שאני יודע. אני בטוח שהיא עושה עם עצמה ניתוחים, איך זה קרה דווקא לה. אותנו היא לא משתפת, היא לא מדברת איתנו כמעט. מאוד קשה לדבר איתה".

מה חשוב לך להגיד למשפחה האבלה?
"אנחנו משתתפים בצערם, זה אסון מאוד קשה. לודמילה משתתפת בצער המשפחה ומביעה את כל התנחומים לאמא, לאבא ולאח הגדול. היא מנסה להתאבל איתם, אני בטוח שאם הייתה יכולה היא הייתה נוסעת למשפחה ומחבקת את האמא".

מה היא סיפרה על החקירה במשטרה?
"היא מרוסקת, היא בן אדם נורמטיבי שלקחו אותו לחקירה מאוד ארוכה. זו לא רק החקירה, זה גם הכאב על הילד. מאוד כואב לה, אנחנו כמשפחה מפחדים עליה כרגע".