בשבוע שעבר גזר בית המשפט 7 שנות מאסר על המורה לריקוד יניב קקון, המוכר מתוכנית הטלוויזיה "רוקדים עם כוכבים". הבוקר (ראשון) דיברה אמה של תלמידתו לשעבר שהתלוננה נגדו בראיון ראשון על מה שעברה בתה, הכרעת בית המשפט והתמודדות המשפחה עם השלכות המקרה. היא דיברה ב"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין.

"הבת שלי התחילה לרקוד בגיל 14 וכעבור שנתיים התחלתי להרגיש שהיא מאוד לחוצה", סיפרה האם על ילדתה. "היא הייתה בוכה ומתוסכלת אבל תמיד תירצה את זה בכל מיני סיבות. בסופו של דבר היא הודיעה על פרישה מהריקוד שזה היה החלום שלה. לאחר מכן בסיוע של אחת מבוגרות הסטודיו היא הסכימה לספר שיניב קקון התעלל בה. היא סיפרה שנאלצה לעשות כל דבר שהכריח אותה, זה נמשך כחצי שנה".

"מימנו את הנסיעות שלו עם הילדים לחו"ל וזו התמורה שהוא נתן", המשיכה האם ותיארה את התחושה המזעזעת, "הוא לקח את הבת שלי לשיעורים פרטיים שרק סיפקו את היצרים המיניים שלו ולא שום דבר אחר. אנחנו שילמנו על זה ונמשיך לשלם כל החיים. מרגע שגילינו עבדנו בצורה רציונלית ולא אמוציונלית, הגשנו תלונה ואז עברנו להתמקד בטיפול בילדה. היא הזדקקה לטיפולים פסיכולוגיים מתמשכים של פעמיים בשבוע כדי להתמודד עם התסכול והמועקה שלה".

על בחירתה להגיע לבית המשפט ולהתייצב מול קקון אמרה: "דיון אחד לפני סיום המשפט היה חשוב לי שהשופטים לא רק יקראו את מה שנאמר אלה יראו מי הילדה וההורים שעומדים מאחוריה. היה חשוב לי להגיד את מה שאני חושבת לחלאה הזה, באיזו זכות הוא בכלל העז לגעת בבת שלי? הילדה אמרה לי "אמא, הוא הרס את כל התמימות שבי". היא מנסה לשדר חיים רגילים אבל יש לשתינו סיוטים בלילה. היא חולמת שהוא רודף אחריה ורוצה להרוג אותה, זה לא פשוט".

"אין עונש בעולם שיכול לכפר על מה שעשה לה", סיכמה האם. "אני שמחה שלפחות הוא קיבל עונש ראוי ועצרתי את האפשרות שתהיה את המישהי הבאה בתור אחרי הבת שלי".

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין, ראשון עד חמישי ב-06:15 בקשת, ערוץ 12