האם חזרתו של אהוד ברק לחיים הפוליטיים קרובה מתמיד? ראש הממשלה לשעבר, שמשקיף בשנים האחרונות מ"יציע הטוויטר" על העניינים הפוליטיים ומרבה לתקוף את בנימין נתניהו, התראיין לחדשות סוף השבוע. בראיון עם אמנון אברמוביץ' הוא מתבטא בצורה שנראית כמו הכנת הקרקע לחזרה אפשרית לפוליטיקה. "שלחו לי סקר שבו אני מנצח את נתניהו ברוב החילוני של הציבור. מבחינת הניסיון וההיכרות עם בעיות המדינה, אני כיום יותר בשל וכשיר להוביל את המדינה יותר מכל המעומדים לתפקיד".

אז האם מדובר בעוד התבטאות מעורפלת או שהפעם ברק רציני? פאנל "חדשות הבוקר" עם ניב רסקין (ערוץ 12) דן בנושא. "לקראת בחירות ברק יקבל החלטות, זאת עדיין לא הודעה על חזרה", סיפר מקורבו, אושי אלמליח, שהיה מנכ"ל מפלגת העבודה בתקופת ברק. "הוא עדיין ממשיך ותומך באבי גבאי ובדרך הפעולה שלו, אבל אני לא חושב שאהוד ברק יסכים להיות מספר שתיים של מישהו.

"אצל ברק הכל מתוכנן", ציין הפרשן הפוליטי ניר חפץ, מקורבו של נתניהו. "שלטי חוצות, ציוצים, עכשיו אהוד ברק עלה מדרגה והחליט לשים את עצמו על השולחן. אם הוא לא יתמודד בפעם הזאת, בבחירות לאחר מכן הוא יהיה כבר בן 80. הוא משאיר את עצמו על המדף כדי שאם גבאי יתרסק בבחירות הוא יקבל את המפלגה". הפרשן הפוליטי חיים לוינסון ("הארץ") התייחס לתמונת המצב במפלגת העבודה ואמר: "אבי גבאי אוהב את עצמו ולא יכניס מישהו שיכול אולי להאפיל עליו".

לסיכום, אמר מקורבו של ברק אושי אלמליח: "הסקר שהוא מתייחס אליו בראיון הוא סקר עומק שהגיע מחו"ל, הכותרת שלו היא שברק יכול לנצח את נתניהו. אם השמאל יתאחד סביבו, אהוד ברק יביא את השלטון".

עוד ב"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין:

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין, א'-ה', 07:00 בקשת 12