לאחר שכתבת גלי צה"ל, הדס שטייף, פרסמה ששלוש עדויות על הטרדות מיניות לכאורה כנגש השדרן נתן זהבי, מגיעה התגובה. זהבי עצמו בחר להגיב בעמוד הפייסבוק שלו, ואילו מקורבו עורך הדין ליאור אפשטיין, עלה לשידור בתכנית "חדשות הבוקר" עם ניב רסקין, המשודרת בערוץ 12. "נתן חסר אונים, גזרו את דינו וחיים שלמים הושלכו", ציין אפשטיין. "על מה להגיב, הוגשה תלונה? הדס שטייף החליטה לחסל את עמלו של אדם שפעל באופן צבעוני, ציורי, יצרי וכשרוני, עם לב מדהים ובצורה נדירה. על מה מדובר בכלל, באיזה מקום ובאיזו עיר קרו המקרים כביכול? אי אפשר להתמודד בכלל עם האשמות כאלו".

על רקע גל הפרסומים של עדויות להטרדות מיניות לכאורה מצד דמויות מוכרות, אפשטיין ביקש להשמיע שעה אחרת: "ויתרנו על היכולת לבחון דברים, הכל זה תופעות? יושב בן אדם שעשה שני דברים בחיים ואומר: לכו למשטרה, תגידו לי במה מדובר, אני אענה'. אני מכיר את נתן ומשוכנע שזה לא דפוס הפעולה שלו. אז מה, לעשות לו את זה רק בגלל שקוראים לו נתן זהבי והוא מהרדיו המתחרה?"

"אני? השליח", הגיבה הכתבת הדס שטייף להאשמות נגדה בפוסט שפרסמה: "לא מחפשת עדות, נאנסות, קורבנות בזכוכית מגדלת. הן מגיעות. מחכות. לאומיץ לספר מה שמסתירות שנים. בודקת. מאמתת עם עדים לאירועים טרם פרסום. MEE TOO הגל ששטף את העולם הוא התשובה שלי לכל מי שמכנה אותי ערפדית, מכילה את המחיר. אבל מחבקת בחום כל מי שמחליטה לדבר. ויודעת למה".

עוד ב"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין:

 "חדשות הבוקר" עם ניב רסקין, א'-ה', 07:00 בקשת 12