עימות חריף התרחש הבוקר (רביעי) באולפן "חדשות הבוקר" בין העיתונאי חיים לוינסון לראש מועצת עומר, פיני בדש. זאת, בעקבות האירוע שבו בדש הותקף בקללות וביריקות על ידי צעיר אחרי שהעיר לו שהוא חונה שלא כחוק.

"ראיתי בחור שחונה על המדרכה באדום לבן ואמרתי לו, 'למה שלא תחנה במקום מוסדר שנמצא עשרה מטרים ממך?'. הוא קילל ועשה תנועת יד", שיחזר בדש, "הזעקתי את השוטר כדי שיתן לו דוח וצילמתי את הרכב. הוא ראה שאני מצלם וקילל אותי, צילמתי גם אותו ואז הוא תקף אותי. הוא ירק לי בפרצוף וניסה לקחת לי את הטלפון בכוח. נכנסנו לעימות, הוא נכנס לרכב שלו וחשבתי שהוא ייצא עם סכין. הוא חזר, ירק עוד פעם ותקף. הוא חזר לרכב וניסיתי לחסום אותו, הוא פתח את החלון וירק עוד הפעם. שלוש יריקות, כולן בפרצוף. הוא נתן גז, העיף אותי מהדלת וברח. תוך 20 דקות המשטרה עצרה אותו".

לדברי ראש המועצה מדובר בתופעה של ממש. לדבריו, בדואים מהפזורה מגיעים לסניף הדואר המקומי ובוחרים לחנות שלא כחוק: "זה קורה לי הרבה, זה לא חד פעמי. אנשים באים מהפזורה ועולים על המדרכות, עולים על האי תנועה, עולים על הגינון, חונים איפה שהם רוצים ומתנהגים איך שרוצים. את התופעה הזאת צריך לעצור אחת ולתמיד. אם צריך לסגור את הדואר בעקבות זה, אסגור את הדואר".

לוינסון ביקש לשאול את בדש שאלה: "מסקרן אותי, זה רק אנשים מהפזורה חונים על המדרכות? יהודים לא חונים על מדרכות אף פעם? אם אתה בא לתל אביב, אף אחד לא חונה על המדרכה?". בדש השיב: "לא, התושבים שלי לא מתנהגים ככה". בשלב זה התפרץ לוינסון: "אתה יודע מה הבעיה פיני? אני מבין עכשיו מה קרה שם. הגישה והיחס הגזעני והמזלזל שלך כלפי אנשים כי הם בדואים הם שורש העניין".

"אני מניח שהערת לו לא בצורה מנומסת אלא בצורה גזענית, כי אתה גזען", הטיח לוינסון, "תראה איך אתה מדבר על אנשים. 'האנשים שלי לא מתנהגים ככה, אנשים מהפזורה מתנהגים ככה. אף אחד בעומר לא מתנהג ככה'. זה גועל נפש. רק בדואים חונים על מדרכות? כל היהודים חונים תמיד בכחול לבן? פשוט גועל נפש, תת רמה".

בדש השיב ללוינסון בתקיפות: "אתה בחור יפה נפש, תושב תל אביב. בוא תחיה איתנו פה, בסביבה שלנו. אנחנו חיים פה בנגב בשתי מדינות, יש מדינה בתוך מדינה. אנשים מתנהגים כאילו הם לא מכירים את החוק, החוק הוא אפילו לא המלצה. תחיה פה ותבין מה קורה. אתה חי בצפון תל אביב ומטיף לי מוסר".

"אני חי בדרום תל אביב", תיקן לוינסון, "אתה חי בשמורה מאובטחת של וילות ומתנשא על הילידים. גזען, גועל נפש. ממש תודה שיש אצלך סניף דואר. כמה סניפי דואר יש אצלם? למה רק בעומר יש סניף דואר? תשאל את עצמך פעם".

"חיים, אתה צבוע", התערבה חברת הפאנל מעיין אדם, "מספיק לנסוע שם בכביש בשביל להבין שאין שם אלוהים. זה כן מתחלק בצורה מאוד דיכוטומית". לוינסון השיב: "ככה דיברו פעם על מרוקאים, היום מדברים ככה על בדואים. תעשי לי טובה, זה פשוט גועל נפש, אני בטוח שהוא דיבר אליו בצורה מאוד מגעילה".

בדש סיכם: "תקרא לזה גזענות, תקרא לזה מה שאתה רוצה. תבוא לחיות פה לשבוע ניסיון ותבין מה קורה, במקום להיות יפה נפש במרכז הארץ ולהטיף מוסר לאחרים שחיים פה. עשרות אופנועים של המשטרה מסתובבים פה בכבישים במרדפים אחרי המערב הפרוע שקורה פה בכבישים. אנשים מרשים לעצמם מה שבאף מקום אחר לא מרשים לעצמם".