בראיון יוצא דופן לעופר חדד בחדשות 12, רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, סיפרה על התקופה הקשה והמורכבת שהיא עוברת כתוצאה מההפגנות מול בית המשפחה בבלפור והפוסטים ברשת שמשמיצים אותה ואת ילדיה.

"אני בפירוש מרגישה שעברתי אלימות מינית", אמרה נתניהו, "אני עוברת ימים לא קלים, לא פשוטים - ואפילו קשים. המצעד המזעזע של הבלונים והפוסט שקורא לאנוס אותי בצורה בוטה במילים כל כך נמוכות. האבטחה לא כל כך שמורה ומהודקת, אני לא מאובטחת כמו ראש הממשלה וכמו שר הביטחון גנץ. לפני מספר שבועות באחת ההפגנות האלימות באמת ניסו לירות לפידים לבית ושברו רגליים לבלש משטרה".

לדברי אשת ראש הממשלה, "אני אישה מוכה והילדים שלי מוכים. אנשים בהפגנות מריצים שורות, עושים סמים. אני לא אומרת על כולם, אבל יש שם... אתה בטוח תראה - אלא אם כן תעצום את עיניך".

חדד התייחס להשערות כי הראיון שנתנה נתניהו הוא חלק מקמפיין הבחירות החדש שהתניע ראש הממשלה. "לא חושב שהראיון של שרה נתניהו היה ראיון בחירות וחלק מקמפיין, אנחנו ביקשנו ויזמנו את הראיון ומאוד רצינו שהוא יקרה", סיפר חדד, "בקמפיין בחירות להוציא את שרה לראיון טלפוני של 21 דקות, לא יודע אם זה משהו שיועץ תקשורת היה לוקח על הגב שלו. זה אירוע שלא בשליטה, כל שאלה יכולה להישאל וכל תשובה יכולה להישלף, ואכן נשלפו הרבה תשובות שסיפקו הרבה מאוד כותרות ועניין".

שרה נתניהו (צילום: Olivier FitoussiFlash90)
רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו | צילום: Olivier FitoussiFlash90

"בראיון שמעתי - ומהתגובות אני מניח שלא רק אני - את כמות האמוציות", תיאר חדד, "מעבר לטקסטים שאני מניח שהיו כאלה שהזדהו עם חלקם, למשל בכל הנוגע לבלונים או לפוסטים הפוגעניים, היו גם טקסטים שבאמת הדהימו את השומעים. שמעת כמה הבטן מלאה, שמעת את המצב הנפשי, ובמובן הזה מעבר להרבה מאוד כותרות כתובות שיצאו מהראיון, הוא סיפק הלך רוח, אווירה, תחושה, מוזיקה של הדברים של מה שקורה שם בהתייחס להפגנות. כמראיין, מבחינתי זה בעל ערך לא פחות. שמענו בן אדם שנמצא בסיטואציה נפשית, אישית ומשפחתית מאוד מורכבת, קיבלנו הצצה נורא מעניינת למה שקורה שם בפנים".

כשדיברת עם אשת ראש הממשלה על הקרבה של נתן אשל למשפחה ועל האמירות הבעייתיות של בנה יאיר, נדמה שהיא איבדה את שלוות הרוח והתקשתה לתת תשובות לגופו של עניין.
"זה דומה לתגובות שאנחנו נתקלים בהן ממשפחת נתניהו לשאילתות. ב-99% מהמקרים הן באיזורים של הפייק ניוז או גלגול אשמה למחוזות אחרים. במקרה של נתן אשל, אדם שהורחק משירות המדינה, היא אומרת 'אנשי שמאל עושים דברים הרבה יותר גרועים ואתם מתעלמים מזה'. לא שמענו תשובה נקודתית. במקרה של דנה ויס והציוץ הדוחה של יאיר נתניהו נגדה שהוא גם התנצל עליו, הייתה תשובה שנגעה למה שדנה ויס עשתה קודם. זה לא שיח שמגיב באמת לגופו של עניין".