ההישג המפתיע של בנימין נתניהו בבחירות - 36 מנדטים לפי ספירת 95% מהקולות, גרם לאוהביו הגדולים להתרגש ולשמוח מאוד. אחד מהם, אריאל גלעד, אף הגדיל לעשות ובחר לקעקע את דמותו של ראש הממשלה על רגלו.

"תמיד הערצתי את ביבי. אני נורא אוהב אותו, נורא אוהב קעקועים ואני נורא ספונטני, אז אמרתי, אפשר לעשות את זה. זה בר ביצוע", סיפר גלעד ב"חדשות הבוקר". אחרי שראה פוסט בקבוצת הפייסבוק "מדברים קעקועים" שבו נשאל מי רוצה לעשות קעקוע של בנימין נתניהו, גלעד החליט להרים את הכפפה ופנה למקעקע דני גינזבורג.

"אני מאוד אוהב לקעקע כל מיני מפורסמים, אבל בדרך כלל זה סלבס מחו"ל או מנטפליקס, פוליטיקאים זו פעם ראשונה", סיפר גינזבורג, "מאוד התלהבתי, אמרתי שאני חייב לעשות את זה הכי טוב שאני יכול, במיוחד את ביבי ובתקופה הזאת".

לדבריו, תהליך הקעקוע נמשך שעות ארוכות: "זה היה מאוד קשה ומורכב. אני עושה הרבה קעקועים כאלה, בסגנון ריאליסטי, זאת ההתמחות שלי ושל הסטודיו שלי, אבל זה לקח בסביבות שלוש וחצי-ארבע שעות".

גלעד הודה שלא כולם התלהבו מהקעקוע החדש: "אמא שלי לא כל כך אהבה את זה, התעוררתי היום בחמש וחצי בבוקר בצעקות", סיפר, "אבל אני ילד גדול ואמא שלי הבינה את זה. אני מבין שהקעקוע איתי לכל החיים, אבל גם ביבי איתנו לכל החיים".