כ-60 אלף אנשים מכל רחבי הארץ שיחקו הערב במשחק האון ליין של אל תפיל את המיליון באתר מאקו במהלך התוכנית החמישית של העונה החדשה. מתוך כלל השחקנים, שיחקו איתנו הערב 177 שחקנים מבאר יעקב, 1,355 מהשחקנים הערב היו עובדי מדינה, 455 מהשחקנים היו גמלאים ו-5,227 סטודנטים ניסו לא להפיל את המיליון.

לאחר שקלול תוצאות כלל הגולשים גם השבוע, כמו בשבוע שעבר, המין הגברי כבש את הפסגה והחזיק בתואר המין החכם יותר הערב מאחר וכלל הגברים הצליחו להשיג ציון גבוה יותר מאשר הנשים. כמו כן, לאחר שקלול התוצאות, 10 אנשים מכלל השחקנים הערב זכו באייפד 2! ואלו הזוכים המאושרים באייפד 2:

אל תפיל את המיליון גם באייפד (צילום: רועי ברקוביץ', אל תפיל את המיליון)
אל תפיל את המיליון גם באייפד | צילום: רועי ברקוביץ', אל תפיל את המיליון

1. יהודה שחר
2. אבי ורובל
3. שחף אלג'ם
4. חלי בן ארוש
5. אמיר הר
6. בר פונט
7. אמיל פרישקולניק
8. סמדר פורטנוי
9. לימור הדס זוננשיין
10. מיכל ליפשיץ

רוצים גם לשחק באולפן על מיליון ש"ח? הירשמו עכשיו לעונה הנוכחית ובואו לשחק!

ובמקום הראשון...

רק אחד מכם, אילן צור מנצרת עילית הצליח לענות הכי מהר והיה השחקן הכי טוב הערב ועלה לשחק עם אלירז שדה וארז טל על חצי מיליון שקלים חדשים.
בשאלה הראשונה הוצגו בפניו התשובות הבאות: אבי טולדנו, אריק סיני, אילנה אביטל או מייקל הרפז. השאלה הייתה: מי מהמזמרים הבאים ייצג את ישראל באירוויזיון. אילן לא התלבט ושם את כל הכסף על אבי טולדנו מבלי להסס. למזלו זו הייתה התשובה הנכונה ואילן המשיך לשאלה השנייה עם חצי מיליון שקלים.

בשאלה השנייה התשובות היו: אברהם אבנו, הנסיכה דיאנה, בוריס ילצין או יאסר עראפת. השאלה הייתה: מי מהבאים מת בארץ הולדתו. אילן לקח את הזמן והתלבט עם חברו בסלון ולבסוף החליט לשים את כל הכסף על בוריס ילצין. למזלו הוא צדק והמשיך לשאלה השלישית עם חצי מיליון שקלים.

בשאלה השלישית הוצגו בפניו התשובות הבאות: במבה, ביסלי, אפרופו או פופקורן. השאלה הייתה: איזה מהחטיפים הבאים אסור לחולי צליאק? אילן החליט לשים את כל הכסף על ביסלי מבלי להתלבט אך בשניה האחרונה החליט לפצל חצי-חצי ולשים 250 אלף שקל על ביסלי ו-250 אלף שקל על אפרופו. התשובה הייתה ביסלי והוא המשיך לשאלה הרביעית עם 250 אלף שקלים.

בשאלה הרביעית הוצגו בפניו התשובות הבאות: היפופוטם, ג'ירפה, גמל או זברה. השאלה הייתה: למי תקופת הריון הכי קצרה? אילן התלבט ובשניות האחרונות החליט לפצל חצי-חצי בין היפופוטם לג'ירפה. למזלו התשובה הנכונה הייתה היפופוטם והוא המשיך לשאלה החמישית והאחרונה עם 125 אלף שקלים.

בשאלה החמישית והאחרונה התשובות היו: אייל קיציס, אייל ברקוביץ, אייל גולן או אייל שני. השאלה הייתה: מי צעיר יותר? אילן החליט לשים את כל הכסף על אייל קיציס והרגיש בטוח מאוד בתשובתו אך לצערו התשובה הנכונה הייתה אייל ברקוביץ' ואילן צור הפסיד את כל הכסף והפיל 125 אלף שקלים.

ווסט, ג'ו ווסט

מי שדווקא כן הצליחו לשמור על הכסף ולקחו הביתה 150 אלף שקלים היו הזוג הצבעוני והשמח ביותר שהיה עד כה בתכנית - יוסי וכוכבה מערבי או בשמם המלא ג'ו ווסט ואמיליה מרגרט ברידג'יט מריה ג'ון. צפו בשאלה האחרונה שבחנה את הידע שלהם בחגי ישראל וברגע הזכייה ב-150 אלף שקלים.

>> רוצים גם לנסות? כנסו להתאמן במשחק אל תפיל את המיליון

>> לא בבית וחייבים להמשיך לשחק? כנסו לאפליקציית אל תפיל את המיליון באייפון

>> בואו להיות חברים שלנו בעמוד הרשמי של אל תפיל את המיליון בפייסבוק

>>אל תפיל את המיליון, יום שישי ב-21:30, קשת