פרק 4
ג'ו וכוכבה. יפילו או לא יפילו?

ג'ו ווסט כבש בשישי האחרון, ביחד עם אשתו את אולפן "אל תפיל את המיליון", וביחד הם ימשיכו בתכנית הקרובה לנסות ולא להפיל 700,000 שקלים. בינתיים ג'ו ווסט נהנה מהתגובות החמות של כולם: מאנשים שהוא פוגש בתחנת הדלק ועד למורים מהיסודי שפתאום נזכרים בו: "לא יאומן התגובות ברחוב", הוא מספר. "אני נהג מונית, צופרים לי, חברים מהמילואים מתקשרים ומחמיאים. עושים לי את הריקוד שלי".

הריקוד המדובר הוא הצ'יקידאנס, שגם הודגם בתכנית, וגו' מודה שהוא מזוהה עם הריקוד ואוהב לכבוש את הרחבה בכל מקום: "אני מהאנשים שמזמינים לחינות ולחתונות בשביל הריקודים", הוא אומר.

 אילו תגובות הפתיעו אותך במיוחד? 

"מצד אחד - אנשים שאני בכלל לא מכיר מצטלמים איתי ומחבקים אותי בכל מקום, אפילו בבית חולים. מצד שני - אני כבר בן 60 ומורים שלי מימי בית הספר מתקשרים אלי להחמיא. למה זה לא היה כשהייתי צעיר?"

 במהלך התכנית היה נראה שאתה נהנה. זה לא היה מלחיץ?

"בשאלה על קין ויעקב, למשל, ידעתי את התשובה, אבל פתאום לא יודעים מה קרה, המוח נעשה ריק. זה בגלל המצלמות, אבל אני אוהב לדבר ואוהב לצחוק, וגם הצד הזה יוצא מול המצלמות".

התאמנתם לקראת התכנית? התכוננתם לשאלות מסוימות?

"אני הכי פחדתי משאלות מתחום האינטרנט. אני מהדור הישן. אבל סמכתי על אשתי, היא יותר מבינה בזה. מנהיגים ופוליטיקה לדוגמא, זה בדיוק אני. ניסינו להתכונן כמה שיותר, שיחקנו במשחק באינטרנט, שם הייתי מצוין. תעיר את אשתי באמצע הלילה והיא תדע מי הרמטכ"ל הרביעי. היא למדה, אבל אפשר להגיד שאני לא למדתי כלום. אתה יכול לקרוא לנו החכמה והליצן".

הזוג נשוי זה לזו כבר 35 שנים, וג'ו מקפיד להזכיר שכל זכייה - היא גם זכייה של אשתו.

מה התכניות? מה עושים עם הכסף אם זוכים?

 "אם אני לוקח את המיליון, אני משקיע רק בילדים שלי. לא אקח גרוש בשבילי. הכל בשביל הילדים שלי".

ומה עם החשיפה?

"כל החברים זורקים לי רעיונות לעשות פוש עם התהילה הקטנה הזאת, אפילו רוצים שאלך לאח הגדול. אבל אני לא בשביל זה. מקסימום אני אשנה את השלט על המונית מ"מוניות חוקוק צ'יקי" ל"מוניות חוקוק ג'ו ווסט".

רוצים לדעת אם ג'ו ואשתו יצליחו לא להפיל את הכסף? אל תפיל את המיליון, שישי ב-21:00