לפני כשנה, תוך כדי שידור התוכנית MKR המטבח המנצח, פתחו הזוג אמיר הירוש ומיכל פוסמן את המסעדה האיטלקית הראשונה שלהם. לצד ההתרגשות מהעסק החדש, היו כמה תהליכים מאחורי הקלעים שהקשו על השנה הזאת להיות מוצלחת כמו שחלמו.

כבר בתוכנית חשפו הזוג את הרצון שלהם להביא ילד לעולם, ואת הקשיים שנקלעו אליהם בדרך למטרה. בריאיון לחי בלילה סיפרו כי הם נמצאים בטיפולי פוריות כבר מעל לחמש שנים, וכיום הם בעיצומו של פרויקט גיוס כספים לפונדקאות. עד כה תרמו מעל ל-130 אלף אנשים, והגיוס עדיין בעיצומו.

"השנה האחרונה שפתחנו בה את המסעדה, הייתה שנה אינטנסיבית מכל הבחינות", שיתפה פוסמן. "התחלנו אותה עם חמישה עוברים שהבאנו מתרומת ביצית, וסיימנו אותה בלי אף עובר. עברתי שלושה הריונות ושלוש הפלות יחד עם הניסיון להקים את המסעדה, ובעצם סיימנו את השנה הזאת בנקודת ההתחלה ולכן יצאנו בגיוס הזה כדי לבקש עזרה".

View this post on Instagram

A post shared by Michal Fussman Makeup Artist (@michalfussman.mua) on



פוסמן סיפרה כי ההפלות הן הדבר הקשה ביותר שעברה בחייה: "הכל מתגמד, גם הכאב הפיזי. הגוף עובר טלטלה, זריקות, הורמונים, ניתוחים והרדמות. בהיריון האחרון הייתי בבדיקת דופק בדיוק ביום ההולדת ה-40 שלי. לעובר היה דופק ואמרתי שהינה קיבלתי מתנה לגיל 40, זה הגיע, סוף סוף זה שלנו. הכל היה כמו היריון נורמלי עם הקאות ובחילות, וכשהגענו לשבוע העשירי, משום מקום הוא הפסיק. אני זוכרת שהרגשתי שלא יכולתי לעמוד על הרגליים, שהעולם חרב, לא מצאתי את המילים לתאר את זה".

"תמיד הייתי מכבה השמחות", הודה הירוש, "הייתי אומר לה שתחכה שיהיה דופק, שתחכה ותחכה, ובפעם הזאת זה באמת היה לחוות את הצד החיובי של ההיריון. נשברתי והתמכרתי לאושר שהינה זה יכול לקרות והירידה הייתה קשה מאוד, זה סיכם לנו את כל חמש השנים האחרונות. הוצאנו קרוב לרבע מיליון שקלים על כל התהליכים כולל הכל. כשפתחנו את המסעדה, חשבנו שלפחות ככה ננצח משהו אחד בשנה הזאת, אם לא את המסעדה אז לפחות ילד, משהו שיהיה. בסוף נשאבנו לתהום וזה מאוד קשה נפשית, אבל היום אנחנו מתאוששים ומסתכלים על הצד החיובי".

לזוג הירוש – פוסמן לרגע לא הייתה את המחשבה שאולי זה לא היעוד שלהם. "מהרגע הראשון שאני ואמיר הכרנו הבנו שאנחנו נהיה הורים", סיפרה פוסמן, "היה לנו היריון אחד שנפל עוד לפני שהתחתנו. אני תמיד אומרת שכשפגשתי את אמיר בדייט הראשון, לא אמרתי 'פגשתי את בעלי', אמרתי 'פגשתי את האבא של הילדים שלי'. ילד יהיה, כך או כך. זה יקרה".