בשבועות האחרונים התחוללה סערה סביב אירוע ההתרמה של עמותת "עזרה למרפא" של הרב אלימלך פירר. כזכור, ההחלטה למנוע מנשים מלשיר במופע ההתרמה הובילה לגל של ביטולים מצד אמנים, ובסופו של דבר הביאה לביטול האירוע כולו.

בשבוע שעבר נחשף בחי בלילה כי האירוע היה אמור לעזור לכסות את החובות הכבדים של העמותה. יום אחרי ביטול המופע, נפתח קמפיין גיוס כספים למען העמותה, וכעת מתברר כי זה הוא קמפיין גיוס הכספים המצליח ביותר בישראל עד היום.

תוך ימים ספורים, יותר מ-25 אלף תורמים אספו סכום עצום של כ-10 מיליון שקלים למען עמותתו של הרב. עד היום, קמפיין הגיוס הכספים המצליח ביותר היה של חברת סטארט-אפ, שגייסה כמיליון דולרים, הסכום הגבוהה ביותר שגויס עבור חברה פרטית.

התורם הגדול מבין רבבות התורמים למען הרב פירר הוא אהרון פרנקל, איש עסקים חרדי, שהבטיח בשעות הצהריים כי על כל שקל שייתרם, הוא יתרום שני שקלים, זאת בנוסף לשני מיליון השקלים שכבר תרם.