מיד בתום שידור הכתבה התארחו נדב, שעדיין נלחם לשקם את חייו, ולירון בעמוד הפייסבוק הרשמי של עובדה וקיבלו אינספור תגובות תומכות וחיבוק ענק מהגולשים: "נדב, אי אפשר שלא להעריץ אותך ואת אשתך , אתה אדם מיוחד ועם העוצמות שלך וכוח הרצון שלך אתה תגיע רחוק", כתבה ענת, "יש לך אישה מדהימה ואני מאחלת לך החלמה מהירה ומלאה . שתוכל לחזור ליהנות עם ילדייך ואשתך". גם דונה לא הצליחה להישאר אדישה לסיפורם הנדיר של בני הזוג: "גרמתם לי להאמין שיש אהבה בעולם".

לירון סלע (צילום: עודד קירמה, עובדה)
שואבת כוחות בכל פעם שנדב מתקדם | צילום: עודד קירמה, עובדה
גם אתי, ששכלה את בנה, הרגישה צורך לכתוב ולחזק את נדב ולירון: "ראיתי, כאבתי, בכיתי והתרגשתי. כאמא שאיבדה את בנה החייל בתאונה לא יכולתי שלא להתרגש ולדמוע", אמרה והפצירה, "קחו את הטוב שיש מהתאונה וברכו את היום שנדב כאן אתכם, את אישה מדהימה, אתם זוג מדהים ומרגש, שיהיו לכם עוד הרבה שנים של זוגיות טובה ופורחת". מרבית התגובות התמקדו בלירון ובחוזקה שהפגינה לאורך התקופה הקשה: "הילדים נותנים לי הרבה מאוד כוח", הסבירה מאיפה היא שואבת את הכוחות, "וגם מנדב. כשנדב מתקדם וכשהוא עושה עוד משהו חדש וכשהוא מחייך אליי. מהמשפחה שלי, בקיצור".

עוד בתכניות קשת:

נדב ולירון: "החלטנו שבמקום לרחם על העונש הקל ניקח את זה למקום של עשייה"

נדב ולירון בעיצומו של תהליך השיקום (צילום: דניאל בראון, עובדה)
"יש לנו חיי משפחה נורמלים עד כמה שאפשר" | צילום: דניאל בראון, עובדה
"ההתחלה הייתה מאוד מאוד קשה", סיפרה לירון, "החודש וחצי הראשונים זאת הייתה מלחמה של להחזיק אותו בחיים, ניתוחים קשים ובגלל שהילדים קטנים אז כל יום גם הייתי צריכה לנסוע הביתה". אבל גם עכשיו, אחרי שנדב חזר הביתה, המלחמה שלהם רחוקה מלהסתיים: "יש לנו חיי משפחה נורמליים עד כמה שאפשר", כתבה לירון אך סייגה, "ויחד עם זאת, צריך לזכור שהילדים איבדו את אבא שלהם. הוא פה פיזית אבל אין להם אבא. זה קשה ועצוב".

"כשיצאנו מגזר הדין של המשפט של הנהג הפוגע, החלטנו שבמקום לרחם על העונש הקל ניקח את זה למקום של עשייה", כתבו נדב ולירון והסבירו את הבחירה להיחשף: "חשבנו שדרך חשיפת הסיפור שלנו נוכל לעשות שינוי, בחקיקה ובענישה, כדי שאנשים נוספים לא יצטרכו לעמוד בסיטואציה הקשה הזאת בעתיד", הם כתבו. 

"עובדה", ימי חמישי ב-21:00