ניר והגר נכנסו ללבבות של כולנו ב"חתונה ממבט ראשון" והוכיחו שגם התחלות לא פשוטות יכולות להסתיים בסיפור אהבה, ואפילו – בטבעת. הזוג הנוצץ התארח היום (שישי) אצל גלית ואילנית וסיפר על החתונה הקרבה ועל דעתם לגבי הזוגות החדשים. 

הצעת הנישואים של ניר להגר הייתה מהמרגשות ביותר שידענו, ורגע לפני החתונה, ניר נשאל האם לעמוד תחת חופה בפעם השנייה עדיין גורם לפרפרים בבטן: "זה יותר מרגש כי עכשיו זה שלנו, זה מה שאנחנו רוצים שזה יהיה". השניים נתנו גם הצצה קטנה לחתונה שמתקרבת בצעדי ענק, והגר שיתפה: "סגרנו מקום ותאריך, זה יהיה על הים בשקיעה, ממש בקרוב, באוקטובר".

על זוגות העונה החדשה היה להם הרבה מה להגיד, ומתברר שיש כמה זוגות שנראים מבטיחים ביותר מבחינתם. קארין ואיתמר שחוו השבוע ריב ממקום לא צפוי, כשחבר של איתמר הגיע לביקור קצר, הותירו את הגר מאוכזבת קלות מהתנהגותו של החבר: "תהיו חברים ואל תתערבו במערכות יחסים, אף אחד לא יודע מה קורה עם בני זוג כשהם אחד על אחד", והוסיפה בנימה קצת אישית, "החבר הזה לא בא לי בטוב". אבל המשבר הקטן בין השניים לא גרם לה להטיל ספק בהתאמה ביניהם "הם זוג שנראה מבטיח, נראה שיש משיכה ביניהם ויש בסיס טוב להתחלה".

ניצן ועמנואל שהעלו השבוע שוב לדיון את נושא הדירות, הוציאו מניר טיפ שהיה לו חשוב לחלוק עם הזוגות על הנושא: "זה מאוד נכון לקחת דירה ניטרלית", והגר חיזקה את דבריו גם מהזווית שלה "אני לא הסכמתי אפילו לראות את הדירה של ניר כי זאת לא הייתה אופציה מבחינתי". ואם נניח רגע את עניין הנדל"ן בצד, בפן הרומנטי של ניצן ומנו, ניר לגמרי מאמין "יש חיבור טוב, שניהם מקסימים".

על רכבת ההרים הנמשכת של דני ושני, הגר מצאה את עצמה מתחברת למה שעובר על השני ומשתפת על החוויה מהכיוון שלה: "הפחד הכי גדול של כל אישה שמגיעה לתוכנית הוא שיביאו לה גבר שלא נמשך אליה, ובמקרה של דני ושני זה מתעתע כי יש נגיעות - לא נגיעות". אל הבחירה של דני לפתוח הכל על ספת המומחים היא לא התחברה ואמרה: "זה לא ברור מה הוא מרגיש ומה הוא רוצה. זה בטח לא נעים לשמוע את זה פעם ראשונה על הספה אצל דני מול המצלמה כשזה לא נאמר אחד על אחד".