היא השתתפה בעונה האחרונה של חתונה ממבט ראשון והייתה על תקן הכלה נטולת הדרמות. סיפור האהבה עם ליאור לביא אולי לא הצליח, אבל שרונה כבר נמצאת בזוגיות חדשה.

"אמרתי לאורך כל הדרך שאני פוחדת שנצא זוג משעמם", אמרה שרונה והוסיפה: "הרגשתי את זה כי באמת לא היו דרמות. אני לא בן אדם כזה וגם ליאור לא".

לא הייתה התאהבות? רגש?
"התחיל להתפתח משהו כי בכל זאת שנינו עברנו איזשהו תהליך יחד וזה מאוד חיבר אותנו. להגיד שזו אהבה? לא, אי אפשר לזייף".

למה החלטתם בעצם להמשיך?
"היינו ביחד 42 ימים' לא מראים הכל על המסך אבל היה לנו חיבור מאוד נחמד. הייתה קצת משיכה אבל זו לא הייתה התאהבות. אנחנו חברים טובים עד היום".

כיום מנהלת שרונה זוגיות עם יניב לקונישוק, תל-אביבי בן 32. "זה התחיל לקראת סוף שידור התכנית, כשהיינו בשלבים של ההחלטות. הוא אמר שהוא ראה אותי מהפרק הראשון ואמר 'זה מגיע לי, כזו בחורה אני רוצה'. הוא הכיר את עדן שליוותה אותי בחתונה, פנה אליה, שאל אותה אם אני פנויה וביקש את הטלפון שלי אבל לא התקשר.  וכשאני ויוגב חגגנו יום הולדת בבר בתל-אביב הוא היה שם. הוא נשאר איתי עד סוף הערב, דיברנו ומשם זה התקדם". 

שרונה מרלין והחבר, יולי 2019 (צילום: אור גפן)
צילום: אור גפן

שרונה דיברה גם על הטרגדיה האישית, אותה הסתירה במהלך צילומי ושידור התכנית. "אבא שלי שם קץ לחייו לפני כמעט ארבע שנים. היה לי קשה מאוד לדבר על זה, זו תיבת פנדורה שהיה לי קשה לפתוח. כל אנשי ההפקה ידעו אבל לא רציתי לחשוף את זה בטלוויזיה, פחדתי".

מה קרה שם?
"גדלתי כילדת שמנת, בית גדול ברעננה וכל מה שרציתי היה לנו. אבא שלי היה איש עסקים מצליח ואז היה לו סטארט-אפ שקשור לאינטרנט וטלוויזיה שאף אחד לא הבין בזמנו. הוא הפסיד הכל ונפל. הוא שם על זה את הכל – הבית, המכוניות, החסכונות. הוא נכנס לדיכאון ובמשך עשר שנים הוא ישב בבית"

היו ניסיונות התאבדות לפני?
"היו. בפעם הראשונה הוא חשב שהייתה סיבה שזה לא הצליח והוא קצת התחיל לחזור לעצמו ואז הוא שב נפל. לא ידעתי איך לעזור".

אמרת לו משהו? שאלת למה?
"כן. בפעם הראשונה הוא אמר 'יש סיבה שנשארתי' אבל בפעם השנייה הוא אמר 'אין לי מה לתת יותר, אני מרגיש שאני נטל. כשזה ייגמר יהיה לכם יותר טוב'. בפעם השלישית הוא הצליח".

כיום, שרונה מנסה לקחת את זה למקום של עזרה. "יש עמותה שנקראת 'בשביל החיים' שהיא תומכת במשפחות שעוברות התאבדות וגם מתעסקת במניעה של מקרים כאלה. בפעם השנייה שאבא שלי היה בבית החולים ושיחררו אותו מהר כעסתי על זה. נורא התביישתי ולא רציתי לדבר על זה. באותו זמןעשיתי גוגל ומצאתי את האגודה אבל לא פניתי אליהם. רק אחרי שידור התכנית הבנתי את הכוח וההשפעה שיש לי והחלטתי לעזור".