גילויים חדשים על נאום כהן, הישראלי שגדל במשפחה קשת יום באופקים והפך לאדם עשיר מאוד. לאחר שידור "חשיפה" בשלישי עם חיים אתגר הגיעו למערכת התוכנית פניות מאנשים שמספרים על כספים שכהן, שמוכר גם בשם הלידה שלו - נחשון נחשונוב, חייב להם.

בנוסף, התברר כי נחשונוב הופיע בעבר בתחקיר של "כלבוטק" סביב עסק הקוסמטיקה שהוביל אותו לפשיטת רגל בעקבות חוב של 740 אלף שקלים, שבגינו, בין היתר, נאסר עליו בעבר לצאת מהארץ. בשיחה עם אתגר ששודרה בתוכנית הוא הודה בחוב שנגרם מאותו עסק קוסמטיקה שכשל.

בנוסף, אישה מדרום הארץ פנתה היום למערכת "חשיפה" וסיפרה כי היא גרושתו של נחשונוב וכי לשניים יש ילדה משותפת. אותה אישה טענה כי יום אחד נחשונוב נעלם והשאיר אותה עם חובות שאותם כיסה לאחר זמן, ורק כששמו עלה לכותרות – היא גילתה היכן הוא נמצא.

אמש (שלישי) ב"חשיפה", הוצג סיפורו יוצא הדופן של נאום כהן (39), איש עסקים יליד אופקים, שמתגורר בשנים האחרונות בדובאי. באוקטובר האחרון שמו עלה בפרסומים שונים, כמי שהצהיר שירכוש את חברת התעופה ישראייר בכמעט 200 מיליון שקלים. מאוחר יותר, הפך למתווך בעסקת המכירה של קבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים לשייח' חאמד בן ח'ליפה.

לאורך כל התוכנית ובשעות שליוווה אתגר את כהן הוא שאל אותו ובדק האם מדובר באיש עסקים לגיטימי או באדם בעל עבר בעייתי, המשתמש בשם שני על מנת לאמץ לעצמו זהות בדויה וכן התעמת עם כהן כשנתגלו סתירות בין דבריו לעובדות. כהן, התכחש לדברים ואף הציג בפני אתגר תעודה שבה כתובים שני השמות שלו.

חיים אתגר התייחס ב"חמש עם רפי רשף" לגילויים החדשים: "העסקה למכירת בית"ר ירושלים עוררה הרבה שאלות ונסענו לדובאי כדי להתחקות אחר המתווך וקיבלנו את הרושם שמדובר באדם אמיד, עתיר נכסים. מי שצפה בראיון יכול היה לראות לאורכו שעולה שאלה מרכזית אחת – האם מדובר באיש עסקים לגיטימי או שיש כאן חלילה, סיפור אחר. השאלה הזו עלתה בעיקר כי גילינו שלפני שנאום כהן עזב את ישראל הוא נקרא בשם אחר – נחשון נחשונוב, והשם הזה היה מעורב כאן בישראל בכמה הקשרים משפטיים שליליים: פשיטת רגל, צו עיכוב יציאה מהארץ שהוצא נגדו בעבר ובוטל ועוד תביעות שבהם נקשר שמו. לאחר שידור הראיון, פונים אלינו כמה גורמים שמספרים לנו כמה דברים מעניינים מאוד. חלקם מספרים לנו על כספים שנחשונוב היה חייב להם, חובות נוספים מעבר לאלה שעליהם דובר בתוכנית. אנחנו בודקים את הטענות האלה לעומק".

מנאום כהן נמסר בתגובה: "מרשי היה נשוי לאם ביתו והתגרש לדין, אין למרשי חוב מזונות או חוב אחר כלפי מען דהוא".