בחודשים האחרונים עמד הרב שאול אלקריב במרכזו של תחקיר שערך העיתונאי והמגיש חיים אתגר במסגרת התוכנית "חשיפה". הרב, ששימש כמנהיג רוחני עבור מאמינים רבים וביניהם גם ידוענים, נחשב לאדם כריזמטי עם חצר גדולה שהחזיק סביבו כוורת של עוזרים קרובים. נופר (שם בדוי) הייתה אחת מעוזרותיו של הרב.  

בקטע מתוך התחקיר, מספרת נופר על שיחות שקיים עמה הרב, בהן הוא סיפר לה על יחסיו עם נשים שונות בסביבתו. "היא ממש סוטת מין. היא קמה בבוקר, חושבת עליי, ישנה, חושבת עליי. היא אוהבת אותי כאהבה של אישה לגבר, פשוט ולעניין", נשמע הרב אומר.

"הוא היה מתייעץ איתי על נשים: 'היא ממש קלה, היא ממש רוצה את זה כל הזמן. יש לה סיליקון, זה לא אמיתי מה שיש לה. הוא היה מספר לי והוא היה מבסוט מעצמו'", אומרת נופר. "זה הביך אותי, אבל זו סוג של זכות בצורה מעוותת להיות אחת מהנשים שהוא רוצה להיות איתן, כי הוא צדיק".

בימים האחרונים פרסם אלקריב מספר סרטוני לייב בפייסבוק בהם הוא משמיע איומים מפורשים על אתגר ואנשי מערכת "חשיפה". באחד מהסרטונים, הודיע אלקריב שהוא עורך לאתגר "פולסא דנורא" ומאיים גם על משפחתו. "אני מצד אחד יכול לספוג את זה, אבל מצד שני אני גם מאוד אכזר. זה משהו שהוא בתוכי. אם לא היו לי ילדים ומשפחה זה היה נגמר אחרת לגמרי, קבל עם ועדה. הייתי הולך לכלא בכיף. מה שמחזיק אותי זה הילדים והמשפחה", אמר בסרטון. לאתגר הוצמדה אבטחה.

עו"ד אייל בסרגליק אשר מייצג את הרב אלקריב הבהיר: "אין צו הרחקה כנגד כבוד הרב אלקריב ואין צורך בשכזה שכן הוא מעולם לא יעודד פגיעה באדם כזה או אחר גם כאשר אותו אדם עושה לו עוול נוראי כפי שקרה במקרה הזה. את תגובתנו המפורטת ניתן לראות בתוכנית אשר תועלה כאשר הדברים המיוחסים בה הם חלקי ראיות מנותקות מהמציאות העובדתית בשטח כאשר הרב הוא איש חסד אמיתי אשר עושה לטובת הזולת כל שעות היממה, אבא ל8 ילדים, ואנו נוכיח בצורה משפטית כי ה"תחקיר" אשר אינו תחקיר כלל לא יוכל לעמוד הלכה למעשה מבחינה עובדתית. יש להפריד בין כעס לבין איום, ואיום בדבריו של הרב אין וכל הנסיונות להסיט את השיח לכיוון זה ברורים מעליהם".