בתקופה האחרונה עלו לא מעט דיווחים לגבי מצבה הכלכלי של רשת סלינה, רשת אירוח עולמית שהוקמה בפנמה לפני כ-8 שנים, על ידי צמד היזמים רפי מוסרי ודניאל רודסבסקי. נטען כי שווי המניה שלה צנח בכ-40 אחוזים, שהם סוגרים מקומות מסביב לעולם על מנת להתייעל ואף שפיטרו מאות עובדים.

יחד עם זאת, ברשת, שכיום מפעילה מעל 115 לוקיישנים, ביותר מ-25 מדינות שונות מסביב לגלובוס, משדרים עסקים כרגיל, גם בגזרה המקומית. בתוך כך, נודע כי הרשת תיכנס בהמשך השנה הבאה לאחד הנכסים הייחודיים בעיר העתיקה של עכו. על פי גורמים המעורים בפרטי בעסקה, סלינה שכרה את הנכס ל-20 שנה, כאשר בעלי הנכס יישאו בעלויות רכישת המקום, שיפוצו, והסבתו למלון בוטיק, שלפי התכנון המוקדם יכיל כ-27 חדרים, ומסעדה. שטח המלון יימצא בסמיכות למלון האפנדי ומסעדת הדגים המרכזית 'אורי בורי'. על פי ההערה שיפוץ הנכס החדש יחל לקראת סוף השנה הנוכחית ויסתיים בפתיחה חגיגית לקראת הרבעון האחרון של 2024 או תחילת 2025.

סלינה עכו (צילום: יח"צ סלינה)
צילום: יח"צ סלינה

סלינה עכו (צילום: יח"צ סלינה)
צילום: יח"צ סלינה

בנוסף, לרגל שמונה שנות פעילות בעולם, סלינה מתכננת סופ"שים חגיגיים בלוקיישנים השונים שלה ברחבי הארץ. למשל בבית אורן, בסלינה ביץ' תל אביב ובצוקים. האירועים השונים כוללים מסיבות ריטריטים וסדנאות שונות, ויתקיימו ב-21-23.9.

בליגה של הגדולים באינסטגרם

לאחרונה דיווחו ברשת שדך האינסטגרם שלה הגיע לשיא של מיליון עוקבים. מספר עוקבים זה הכניס את הרשת למועדון מצומצם של עוד שתי רשתות אירוח עולמיות שחצו את רף המיליון: Four Seasons אשר לה 1.3 מיליון עוקבים ורשת Soho House עם 1.2 מיליון עוקבים.

View this post on Instagram

A post shared by Selina (@selina)

בשבוע שעבר, לטובת חגיגות העוקב המיליון באינסטגרם, פרסמה סלינה שתעניק חופשה בשווי 5,000 דולר, בפוסט שגרר 300 אלף לייקים, עם חשיפה של 26 מיליון עיניים. "לכבוד לנו להיכנס למועדון המיליון עם מותגים מכובדים מאין כמותם", אומרים מייסדיי סלינה, רפי מוסרי ודניאל רודסבסקי. "סלינה ממשיכה בכל הכח לבנות קהילה בינלאומית משמעותית תוך כדי דחיפה לרווחיות . הדבר היפה הוא שגודל הקהילה וחוזק המותג עוזרים מאוד במשימה להגיע לרווחיות".