מטוס חברת התעופה וירג'ין אטלנטיק (צילום: Darren McCollester, GettyImages IL)
"ישנו על הדלפקים ועל הרצפה בשדה התעופה". ארכיון | צילום: Darren McCollester, GettyImages IL

255 נוסעים נתקעו 27 שעות במטוס ובשדה תעופה בקנדה, לאחר שטיסת חברת התעופה "וירג'ין אטלנטיק" שיצאה מנמל התעופה "הית'רו" בלונדון לניו יורק ביצעה נחיתת חירום. הטיסה שהייתה אמורה להימשך שמונה שעות בלבד הפכה לסיוט שנמשך 27 שעות.

טייס המטוס, שיצא לדרך ביום שבת האחרון, נאלץ לסטות ממסלולו לכיוון קנדה, לאחר תקלה שנגרמה מדליפת דלק במטוס האיירבוס A330-300. במקום להגיע ליעד המובטח, נמל התעופה בניו יורק, מאות הנוסעים נאלצו לנחות בנמל התעופה הבינלאומי בקנדה, גאנדר.

לפי הדיווחים ב"האפינגטון פוסט", הנוסעים המאוכזבים נאלצו לשהות בשדה התעופה המאולתר ולא זכו לקבל מחברת התעופה שהייה בבתי מלון. אנה נינאן, אחת הנוסעות שהייתה על הטיסה, מספרת על החוויה המייגעת: "אפילו לא היה לנו איפה לנוח, פשוט ישנו על הדלפקים ועל הרצפה בשדה התעופה, פשוט סיוט". בהודעה בחשבון הטוויטר של חברת התעופה נכתב: "לצערנו, בתי מלון באזור המקומי היו מלאים למרות המאמצים שלנו לא היינו מסוגלים לקבל מלונות עבור לקוחותינו".

_AD_אחד הנוסעים במטוס תיאר את חווית נחיתת החירום: "אמרו לנו לא לדאוג שמדובר בתקלה במנוע ולכן על המטוס לסטות ממסלולו". הנוסע מספר כי השינוי הבלתי מתוכנן במסלול הטיסה נודע להם רק חמש דקות בלבד לפני הנחיתה. "נאמר לנו שככל הנראה זוהי תקלה סטנדרטית ולכן לא כדאי שנהיה לחוצים", הוא מוסיף.

חברת התעופה "וירג'ין אטלנטיק" שיגרה מטוס חלופי מלונדון לקנדה רק ביום ראשון בבוקר. מחברת התעופה נמסר "הבטיחות ורווחתם של הנוסעים היא בראש סדר העדיפויות של החברה". בחברת התעופה התנצלו על אי הנוחות והודו לנוסעים על סבלנותם הרבה. בנוסף, החברה פיצתה את נוסעיה על עוגמת הנפש והציעה להם כרטיס טיסה חלופי במועד אחר.