mako
פרסומת

זו לא עוד טעימה: ככה נראה האירוע שכולם דיברו עליו

וויסקי לייב 2025 הפך את תל אביב לבירת הוויסקי של האזור. במרכז בלט הביתן של גלובל ויין אנד ספיריטס - חוויה אימרסיבית ופורצת דרך שסיפרה סיפור משפחתי, הציגה מותגים אייקוניים והוכיחה שהחברה יודעת לקחת את עולם האלכוהול בישראל כמה צעדים קדימה

זוהר צלח
זוהר צלח
makoבשיתוף GWS
פורסם:
 וויסקי לייב 2025
מתוך וויסקי לייב 2025 | צילום: נאו מדיה, יחסי ציבור
הקישור הועתק

וויסקי לייב 2025, התערוכה הגדולה בישראל לחובבי וויסקי, הפכה השנה למשהו שהוא הרבה מעבר לעוד אירוע טעימות. בתוך ביתן 10 באקספו תל אביב, הביתן של גלובל ויין אנד ספיריטס משך אליו את כל המבטים. במקום דוכן מסורתי, החברה בנתה חוויה אימרסיבית יוצאת דופן: מסכים עוטפים ב-360 מעלות, שולחן אבירים במרכז, ואוזניות שחולקו לכל מבקר. ברגע שהתיישבת, התחלת להיות חלק מסיפור על משפחה שעוזבת את הבית - סיפור סימבולי שבו כל בן משפחה ייצג מותג וויסקי אחר מהפורטפוליו של החברה.

וויסקי לייב 2025
וויסקי לייב 2025 | צילום: נאו מדיה, יחסי ציבור

וויסקי לייב 2025
וויסקי לייב 2025 | צילום: נאו מדיה, יחסי ציבור

הראשונה שהוצגה במסע הייתה האחות - גלנפידיך. היא גילמה אלגנטיות ונשיות, עם מהדורה בת 19 שנה שהתיישנה אך ורק בחביות בורבון אמריקאיות שיוצרו במיוחד למזקקה. ניחוחות פירות הדר ורמזי וניל נפתחו באף, על החך הורגש מרקם קטיפתי עם תבלינים עדינים ונגיעות טבק, והסיומת הייתה חמימה וארוכה במיוחד. האחות פתחה את הסיפור עם נוכחות מתוחכמת, מלאת ביטחון עצמי ובשלה.

מיד אחריה נכנס לתמונה בלוויני - האח, שהביא עמו סקרנות והרפתקנות. את המותג ייצג ה-French Oak 16, ביטוי שעבר פיניש ייחודי בחביות פינו דה שאראן מצרפת, הציג ניחוחות פרחוניים מתקתקים של פריחת לוטוס וגרניום יחד עם תפוחים ורעננות עשבונית. על החך הורגשה מתקתקות של פירות מסוכרים לצד נגיעת ג'ינג'ר והדריות של אשכולית ולימון. הסיומת הרעננה והארוכה הפכה אותו לדמות המחפשת והפתוחה לשינוי בתוך המשפחה.

 וויסקי לייב 2025
וויסקי לייב 2025 | צילום: נאו מדיה, יחסי ציבור
פרסומת

 וויסקי לייב 2025
וויסקי לייב 2025 | צילום: נאו מדיה, יחסי ציבור

ואז הופיע ג'ק דניאלס - בן הדוד מאמריקה, שהכניס אנרגיה אחרת לגמרי. ה-Jack Daniel's Bonded נולד תחת חוק ה-Bottled in Bond ההיסטורי והביא עמו עוצמה אמריקאית ברורה. ניחוחות של קרמל, אלון עשיר ותבלינים נפתחו מיד, ובהמשך הופיעו טעמי סוכר חום, פירות מבושלים ועץ אלון. הסיומת הייתה חמה, מתובלת ועם רמזים קלים של עישון - ממש כמו דמותו של בן הדוד הרחוק שמגיע מבחוץ ומוסיף צבע נועז וחצוף.

בהמשך הדרך נכנס גלנמורנג'י - האבא, שסיפק את העומק והחזון. Glenmorangie Signet, ביטוי יוקרתי במיוחד, נבנה סביב "מאלט שוקולד" - שעורה שעברה קלייה גבוהה - שהעניקה לו שכבות עשירות של אספרסו מריר, שוקולד, טופי וקרמל. גוף מלא, מורכב ורב-רבדים, עם סיומת ארוכה ומלטפת, סימן את האב כדמות החכמה והמעצבת, שמחזיקה גם במסורת וגם בחדשנות.

וויסקי לייב 2025
וויסקי לייב 2025 | צילום: נאו מדיה, יחסי ציבור
פרסומת

 וויסקי לייב 2025
וויסקי לייב 2025 | צילום: נאו מדיה, יחסי ציבור

מולו עמדה בנריאך - האמא, שהביאה חמימות ועוצמה גם יחד. מהדורת Smoke Season תפסה את הבמה כביטוי המעושן ביותר של המזקקה, עם ניחוחות עזים של עשן לצד מתיקות קלויה. על החך התפתח איזון בין עוצמת העשן למתיקות ונילית-פירותית, והסיומת הדגישה את נוכחותה. האמא עטפה את הסיפור כולו, שמרה עליו, אך גם הוסיפה דרמה וטון בלתי צפוי.

ולבסוף, מי שחיבר את כולם היה Monkey Shoulder - המנחה והמסמר של המסיבה. עם גישה צעירה ושובבה, הוא הפך את החוויה לחגיגה של ממש. כוויסקי קליל ונגיש שפונה לדור חדש, Monkey Shoulder הביא איתו אנרגיה מוזיקלית, עדכנית ותוססת. הוא היה זה שאירח את כולם סביב השולחן וגרם לכל בני המשפחה להרים כוסית בסיום המסע.

וויסקי לייב 2025
וויסקי לייב 2025 | צילום: נאו מדיה, יחסי ציבור
פרסומת

וויסקי לייב 2025
וויסקי לייב 2025 | צילום: נאו מדיה, יחסי ציבור

כך נבנה סיפור משפחתי אחד גדול - משפחה של מותגים שכל אחד מהם מביא איתו אופי, אישיות ופרק אחר. אבל מעל הכול, החוויה הזו הוכיחה את החזון של גלובל ויין אנד ספיריטס - חברה צעירה בשוק המקומי שכבר מצליחה לבלוט בזכות יצירתיות ומקוריות. במקום להסתפק בהצגת בקבוקים על דוכן, היא בחרה לספר סיפור, להפוך את טעימת הוויסקי למסע רגשי וליצור היכרות עמוקה עם המותגים שהיא מייבאת. כל וויסקי קיבל דמות וזהות, אבל יחד הם התחברו תחת המטרייה הרחבה של גלובל, שהציבה את עצמה כמותג-אם ברור ומוביל. התוצאה הייתה חוויה תרבותית שמצליחה גם לרגש, גם להפתיע וגם להוכיח שגלובל יודעת לקחת את עולם האלכוהול צעד קדימה - עם חשיבה אמנותית ופורצת דרך שממצבת אותה ככוח חדש ומשמעותי בשוק הוויסקי בישראל.

אזהרה: צריכה מופרזת של אלכוהול מסכנת חיים ומזיקה לבריאות!