בגלל טעות הקלדה: גילתה על חוב לחברת הוט שמעולם לא הייתה מנויה בה
סעדה עמר בת ה-65 קיבלה מכתב מעורך דין בו היא נדרשת לשלם על שיחות שביצעה לבוליביה. הבעיה היא שהשיחות מעולם לא בוצעו, ועמר מעולם לא היתה מנוייה של החברה. "לא שלחו לנו שום מסמך כתוב, התקשרו ואיימו בהליך של הוצאה לפועל", אומרת בתה. בהוט מודים שמדובר בטעות. היום, לאחר התערבות גל"צ ו-mako התקבלה ההודעה המיוחלת על ביטול החוב



"לפני כשבועיים התקשרו לאמא, אישה מבוגרת, בת 65, שלא מדברת היטב את השפה", היא אומרת ל-mako, "היא לא הבינה על מה מדובר והתקשרה אליי בחרדה כדי שאברר. כשהתקשרתי למשרד עורכי הדין נאמר לי שהמשרד מייצג את בזק בינלאומי, ספק השיחות לחו"ל, שגובה את תשלום השיחות לחו"ל לאחר שהוט לא הצליחה לעשות זאת ושמדובר על חוב על שיחות שבוצעו בשנת 2011 מטלפון החברה. הנציגה במשרד הקריאה לי את מספר הקו ואת שם בעלת הקו. הסברתי שזה לא מספר הקו של אמא שלי וגם לא שמה. בנוסף, ציינתי שהיא לא הייתה לקוחת הוט בטלפון הקווי בבית מעולם ואפילו לא יודעת אפילו זה בוליביה. הם הסבירו לי שתעודת הזהות של אמא שלי מופיעה שם ולכן היא מחויבת".
"ביקשו ממני להביא מסמך מטעם הוט שאומר שאמי לא החזיקה בקו באותה תקופה ולמרות שזה לא התפקיד שלי, הגעתי לכל המחלקות בהוט עד שבסוף הצלחתי להשיג מכתב כזה", אומרת קלודין.
לאחר מאמצים רבים והתעסקות בירוקרטית מעייפת, בוטל היום החוב לאמה סעדה. "לפני מעל עשרה ימים בערך העברתי להם את המסמך במייל ובפקס וקיבלתי אישור קבלה. ציפיתי שבשלב זה יבינו שהשיטה לא עבדה ושיתנצלו מיד על הטרחה, אבל הם רק אמרו לי שהם עדיין בודקים ושתהייה תשובה אחרי החג. עד אתמול לא חזרו אליי ולא נתנו לי תשובה. היום, לאחר התערבות גל"צ ו-mako קיבלתי את המכתב המיוחל", היא מספרת.
בחברת "הוט" הסבירו כי מדובר בטעות אנוש. "אנו מתנצלים על ההתנהלות שחוותה הגברת עמר. מדובר בטעות הקלדה של נציג. שוחחנו עימה ונשלח לה מכתב המעיד, כי אין לה קשר למנוי המדובר", נמסר מהחברה.
לפניות לתכנית "יהיה בסדר", המשודרת מדי יום שני, שלישי ורביעי בין השעות 15:00-16:00 בגלי צה"ל שלחו מייל ל- ok@glz.fm