חובי סטאר - Made Of Stars (צילום: רונן אקרמן,  יחסי ציבור )
חובי סטאר, נציג ישראל לאירוויזיון שנבחר במסגרת התכנית "הכוכב הבא" | צילום: רונן אקרמן, יחסי ציבור

היום זה קורה: בפעם הראשונה מאז שנת 1999, ישראל תארח אמנים ועיתונאים מכל רחבי אירופה לביקור בן שלושה ימים בתל-אביב, במיזם שנקרא ISRAEL CALLING. בשיאו של הביקור ייערך מופע פרומו ראשון מסוגו בארץ בו ישירו האמנים את שיריהם לתחרות האירוויזיון. אנחנו כבר מתרגשים, ואתם?

היום הם ינחתו בישראל, וישארו כאן עד יום רביעי. הביקור הקצרצר יהיה עמוס בכל טוב ומלבד הופעה מדהימה שיתנו בערב, כולל הופעה של עומר אדם שלנו, תהיה להם אפשרות להתרשם מישראל האמיתית - זו שנמצאת מבעד לעדשות המצלמות של התקשורת העולמית.

האמנים יגיעו בצהריים בנתב"ג, יסיירו בתל-אביב, ימשיכו לקבלת פנים חגיגית במועדון ה-TLV ויקנחו בסיבוב ברים ברוטשילד - חפשו אותם בשדרה. מחר בבוקר ימשיכו בסיור התל-אביבי, ייטעו עץ באחד מיערות קק"ל ובערב תתקיים ההופעה הגדולה והחגיגית ב"מועדון התאטרון". ברביעי בבוקר כבר ימריאו חזרה לארצותיהם, כאשר הפעם הבאה שנפגוש בהם תהיה על במת האירוויזיון בשבדיה. והנה הקליפ שהופק במיוחד לאירוע:

המיזם, בהפקתה ההתנדבותית של טלי אשכולי, הוא שיתוף פעולה בין ארגון ההסברה הבינלאומי StandWithUs, משרד החוץ, משרד התיירות, קרן קיימת לישראל ובחסות עיריית תל-אביב-יפו. כל השותפים עושים זאת מתוך תחושת שליחות ואהבה למדינה ורואים את חשיבות המיזם ותרומתו האדירה להסברה הישראלית ולעידוד התיירות לישראל. 

המסרים החיוביים והאמת על ישראל, תועבר למליוני העוקבים של האמנים ברשתות החברתיות. כידוע, ההצבעות באירוויזיון מוטות נגד ישראל לא אחת בגלל הביקורות הפוליטיות עלינו - ומדובר בהזדמנות נוספת להראות לעולם את מה שקורה פה באמת לעומת מה שחושבים עלינו. 

חשוב לציין כי מופע פרומו כזה התקיים במדינות רבות בעולם - וזו הפעם הראשונה שישראל זוכה לארח את המשלחת. הנציג הרוסי, עליו מהמרים כזוכה, אפילו הפסיק את סיבוב ההופעות הפרטי שלו באמצע - כדי להגיע לארץ הקודש. בין באמנים שיגיעו ניתן למצוא בין השאר את נציגי המדינות אלבניה, אוסטריה, אזרביג'אן, נורבגיה, סרביה, פינלנד וצרפת. 

לעמוד הפייסבוק של ISRAEL CALLING לחצו כאן

>> המשיכו לעקוב אחרינו בפייסבוק - לעוד תכנים מעולים!
>> לעוד כתבות שלנו לחצו כאן