מתרגשים: ועדת החדשנות של איגוד השיווק הישראלי הודיעה כי איגי, ארגון הנוער הגאה בישראל, ואתר mako מקבוצת קשת הם אחד מתוך ארבעת המנצחים בפרס "ההשקה המנצחת" לרבעון השני של 2020. הפרס ניתן על שיתוף הפעולה ביניהם בקידום "איגי LOVE", טקס פרסי הנוער הגאה, שנערך לראשונה בחודש יוני השנה. 

"ארגון הנוער הגאה בישראל וmako מקבוצת קשת הפכו לבית חלוצי אמיץ במהלך ראשוני ופורץ דרך, המציג אוכלוסייה, שבימים רגילים נתפסת מוחלשת ומדוכאת, בקדמת הבמה עם כוח להכריע ולעצב את השיח", נימקה ועדת השופטים את הבחירה. "כמו כן, חברות מסחריות חברו לגוף המשדר והובילו כנותני חסות יחד עם mako את הרצון לשוויון בישראל - שטראוס, ריבוק וטמפו". 

טקס פרסי איגי (צילום: אור גפן)
טקס פרסי איגי | צילום: אור גפן

במסגרת הטקס (בו אפשר לצפות ב-makoTV), הוענקו פרסים לדמויות בולטות ואהובות שנבחרו על ידי הנוער הלהט"בי בישראל. שותפים בהפקת והובלת האירוע היו גם יועץ התוכן שלומי לאופר והמפיק האמנותי שמעון שירזי.  בין הכוכבים שלקחו חלק באירוע היו נטע ברזילי, נועה קירל, הראל סקעת, אסי עזר ורותם סלע.

"ההשקה המוצלחת של טקס פרסי הנוער הגאה יצרה מותג חדש וגרמה לשינוי משמעותי באופן שבו אמנים, חברות מסחריות, אנשי ציבור, גופי שידור וגופים כלכליים מביטים על קהל היעד - הנוער הגאה", אמרו בוועדה, "לכן יש לציין את ההשקה כמהלך מוצלח, חדשני, משנה סדרי עולם בתוך המרחב הציבורי - שיווקי - כלכלי בו הוא התרחש. הראשוניות של המהלך מבחינת קבוצת קשת, הכוללת את הזרוע הדיגיטלית mako - הייתה בתעוזה להניח נושא שלעיתים נתפס עדיין שנוי במחלוקת במרכז הבמה התקשורתית, ויחד עם איגי, ארגון הנוער הגאה, לקדם אג'נדה של שוויון וגאווה". 

"איזה כיף ענק לזכות בהכרה של איגוד השיווק ואיזה כיף שיש שותפים כמו mako וקשת ליצור איתם היסטוריה" אמר ל-mako עופר נוימן, מנכ"ל איגי, "אנחנו נמשיך לעשות הכל כדי שהנוער הגאה יקבל במה, גאווה, כוח והכרה ולבסס אותו כקהל קובע טון בתרבות הישראלית". 

עופר נוימן (צילום: ערן אבן)
צילום: ערן אבן