כוכבי היוטיוב התאומים זאכאר הפיקו סרטון מרגש, ובו א.נשים התבקשו להגדיר בכמה מילים את סיפור היציאה שלהם מהארון לפני ואחרי. זאק ומייקל זאכאר התפרסמו לראשונה ביוטיוב ומשם הם המשיכו לפעול כיזמים, כותבים ודוגמנים. "אפילו שהשנה 2019", התבטאו בהודעה שהוציאו לתקשורת, "יציאה מהארון עדיין יכולה להיות קשה, יכול להיות שזה הרקע האתני שלך, המיקום או המגדר".

"יש יותר להט"בים בתקשורת, אך גם יותר שנאת להט"בים מהדרג הפוליטי", הם מוסיפים. הם אספו כמה להט"בים מתעשיית הבידור, "במטרה להראות לצופים צעירים שאולי עדיין מתקשים שהאנשים אותם הם מעריצים או עוקבים אחריהם היו באותו המצב". לסרטון הם קראו "4 מילים או פחות".

בסרטון משתתפות גם זוכת מירוץ הדראג של רופול גינקס מונסון, אושיית היוטיוב אריאל סקארסלה ושחקן הסדרה "פוזה" גוני סיבילי.

לפני כשנתיים הוציאו התאומים זאכאר ספר על שנות התבגרותם במשפחה נוצרית אדוקה ממוצא ערבי, בארה"ב. הספר נקרא Pray the Gay Away, ועוקב אחרי מה שהתרחש בבית הספר התיכון בו למדו, איך סיפרו אחד לשני על נטייתם המינית בלי שהיה להם מושג מקדים במקרה מפתיע ומוזר. ואיך אמם החלה לרקוח מזימות ודרכים דתיות מוזרות במיוחד כדי "לרפא" אותם מנטייתם המינית.

>> "לא 'עבר' לי, אני כבר בן 18 ואני עדיין הומו"

>> "החלטנו לרדת מהארץ וקנינו בית על אי יווני" 

>> 11 אמהות מפורסמות שתומכות בילדיהן הלהט"בים

"המסר של נצרות, ושל כל דת, זה קבלה ואהבה לכולם", אומר מייקל, "לדעתי חלק גדול מהנוצרים שוכחים את זה במקרה שמישהו הוא X, Y או Z".

התאומים זאכאר (צילום:  Photo by Flash90, פייסבוק)
"יש יותר להט"בים בתקשורת, אך גם יותר שנאת להט"בים מהדרג הפוליטי" | צילום: Photo by Flash90, פייסבוק